Värk?

Hej på er, hoppas helgen varit bra:)?

Jag har bara en enkel fråga, som jag skulle vilja att så många som möjligt svarade på.

När ni vaknar på morgonen, är ni då typ stela i ryggen typ och nacken, väldig mycket mer än på dagen liksom?

För mig är det  iaf. så. Jag är apstel på morgonen, och det e fett jobbigt. Jag antar att många känneer sig stela på morgonen, eller? Men vad ska man göra åt det liksom? Ha rätt hårdhet på sängen och så, men det har jag typ... aja, säg hur mi känner!

Ser fram emot en härlig skolvecka med nya utmaningar!

Kommentarer
Postat av: Soffan)

det är säkert din kudde.



eller asså jag brukar bli stel i nacke och rygg om jag sover längre än normalt... lite jobbigt.

2009-05-11 @ 07:46:02
Postat av: Tora

Jag har ont i ryggen och nacken jämt och ständigt. Fast mest när det är kallt ute.

2009-05-11 @ 19:48:08
Postat av: sara

ja blir nästan aldrig stel. eller ja menar det e ju inte så att ja skulle vilja börja stretcha men ja har inga problem med stelhet eller så.. men så har ja ju typ världens mjukaste säng, fast det ska ju inte vara bra för ryggen medmjuk säng men tydligen funkar de :P

2009-05-15 @ 17:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0