Va stolt!

Hej på er. Hade natonella ma d idag, gick hyfsat iaf. men jag vill ju aldrig säga att det gick bra, för då kanske det inte gör det..men men , får se hur det går,  vill så gärna naila MVG:t , men vi får se som sagt.  Ikväll hade vi match, fast jag spelade inte, och bra var väl det, för mina lår asså, dom dödar mig... kan inte göra ngt. men det finns ju värre saker, det går över om ngn dag, så det e ingen fara. tror jag ska ta en lätt jogg imorrn innan skolan för att få ut lite slaggprodikter..Men iaf.. e vi i semifinal i victoria cup, och det e ganska stort för de som inte vet. har bl.a. slagit ut ett div. 2 lag och idag ett div. 1-lag. och vi själva spelar ju i div. 3. så det e riktig narre. Jag värmde upp, men det gjorde asont hela tiden, även om man har mkt träningsverlk brukar den ju försvinna när man börjag jogga, men icke idag.

En sak jag tänkte på när jag gick till skolan tror jag det var.När du går utomhus på dagen, det blåser lite kallt, och du har lit ebrottom. Glöm inte att titta upp. Gå stolt med huvudet högt, för där uppe finns gröna blad och en blå himmel, och kanske lite solsken som är berädda att möta ditt ansikte. Relaxa, andas. du hinner.

Imorrn e det mental träning ch sen atte, ganska chill dag tror och hopppas jag,. sen e det emelies föreställning, sårskorpor, ska bli riktigt kul at se!:)

Nu ska jag slagga tror jag, men först massera och stretch mina ben ännu en gång. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Tora

ja du måste naila

2009-05-15 @ 20:29:38
Postat av: soffan

du måste inte naila

2009-05-16 @ 19:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0