Dripp dropp dripp dropp......

Tja, har haft mycket att stå i och så, så det har inte blivit så mycket skriva. Jag har fortfarande mycket att stå i, men kände att jag kunde ta några minuter till det här:)

Idag har jag haft fysikprov, det gick bra hoppas och tror jag. Vi hade fått ett övningsprov innan, och de flesta uppgifterna var typ exakt samma, fett nice. Nu har jag lärt mig att det är dom man ska öva på:) Sen hade jag svenska, fast vi fick gå hem för att skriva på ett arbete om språksociologi. Fast när jag skulle öppna den hemma för att skicka in den så funka det inte. Fett kefft tycker jag när det inte funkar, det e ju bara ett vanligt worddoc. ffs.!

Sen hade jag håltimme till halv ett så jag drog hem poch käka felix paj och titta på greys anatomi. Fast desperate och uggly betty var inspelade, men de var bara helt svarta, fattar inte vart bilden tagit vägen!?

Inatt kunde jag verkligen inte sova, helt konstigt, vet inte varför? Kanske för att jag sov länge i söndags, men typ till 10, halv elva... och sen var jag jättertrött vid typ 21 och somnade nästan, jag antar att mitt sömntåg gick då, för jag kunde verkligen inte sova. Släckte typ vid halv tolv, sen blev klockan 12, halv två, tre, halv 4....då gick jag ner tilll sängen som vi har i det andra köket i källaren och sov där, och äntligen kunde jag somna. Typ 3 timmars sömn, lyckat...men som tur var så var ju inte fysiken ngn katastrof... På håltimmen iaf. somnade jag nästan också då, men sen pallrade jag mig upp ur sängen och gick tilll spanskan som var helt onödig.

Nu ska jag skriva ett eng-arbete som ska in på onsdag, men eftersom jag ska bort till saras land:) då, så måste jag lämna in den på tisdagen eftersom jag måste dra direkt efter gympan typ. Man ska typ skriva ett CV med coverletter, och sen också letter of recomendation.,ajja, hoppas det går suuper! Sen e det ju träning, och sen får jag äntligen sova. Men imorrn e schemat bytt, så vi börjar kl 13.50 med typ en temadag, fast dom har inte ens sagt vad den ska handla om liksom!? Och hela förmiddagen engelska, ocm jag inte skriver klartr den nu, men ofta..

Det regnar iaf. mysigt om man e inne och höra hur det smattrar på rutan, men inte när man  inte har ett paraflax och ska gå till och från tuben. Därför tog jag bussen till slussen, vilket var bra edftersom jag för det första inte blev regnad på lika mycket, och sen träffade jag kak där, som höll mig sälle till EG:) 

Alexander Rybak, e han inte sweet:)?


Kommentarer
Postat av: soffan

paraflaaxxx

2009-05-18 @ 21:43:23
Postat av: Tora

Du verkar ha haft fett med oflyt!

2009-05-20 @ 19:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0