If i were a boy?

I förmiddags var det brunch hos saris, väldigt mysigt ute i solen och så, fast jag hade med egen pasta med pesto, och en liten burk med soltorkade tomater. Sofia trodde dock att det var en burk med ruttna körsbär, så hon slängde sina "själkar" där, vilket inte var helt ok. Men som tur var för henne skulle jag inte äta dom ändå, för det känndes som det låg sand i, för det knastrade när man åt. Sen var det fotboll, och nu sitter jagt här. Borde verkligen plugga, men jag pallar verkligen inte, kanse går ut och sätter mig ett tag, får se. Har ju liksom fysikprov som vi sköt upp för att mattebn låg precis efter, men jag har ju ändå bätttre förutsättningar än då, för nu har jag iaf. nästan hela söndagen på mig också. Så det blir riktigt nice med plugg all day long liksom;)

Asså att spela rugby verkar ändå rätt kul, tycker ni inte? Idag var det ett reportage i tidningen om det:), plus att NP i Eng B handlade om det, så den står verkligen i rampljuset för tilllfället;) men det skulle typ vara EM som skulle ge kvalbiljetter till VM. En match var på typ kristinebergs IP, skulle vara kul att se den, men kommer inte ihåg vilket datum det var. Kristineberg ligger väl på gröna linjen mot hässely str.?? Nu har jag kollat, och den första matchen var där, fast imorrn kl 14, men då kan jag inte. Men nästa lördag, den 23 är det också match där, och då möter man tyskland. Och det är kl 15 iaf. Ngn som vill gå med mig??

Sen ska jag käka med magda, och sen köpa lite chirre och se på eurovision!

Beyonces låt " if I were a boy" är ju så skön alltså!! Ni måste lyssna även om ni hört den massvis redan! ENjoy, och sjung med vettja, det gör jag alltid;) Vad skulle ni göra om ni var en boy?

 

Kommentarer
Postat av: soffan

jag vill hänka!!!! :) om jag var en boy skull ejag guppa på vattnet, troligtvis fastbunden vid en båt..

2009-05-16 @ 19:48:22
Postat av: Tora

Jag brukar också sjunga med i den.

2009-05-17 @ 01:51:03
Postat av: sara

ja är så trött på den låten. har hört den miljoner miljoner gånger. men kul att du hittat ngt du gillar

2009-05-17 @ 22:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0