Beep beep..

Hej allesammans! Hade ni en bra valborg?

Emeie skule komma förbi mig typ halv åtta, men som vanligt var hon sen. Sen ringde Sofia och ville följa med till Efältet också. Så i samlad trupp gick vi ungefär vid kvart över ått. Väl där träffade vi kagda och henns kompis Hanna. Vi gick omkring lite och så, men och tappa bort varandra, såklart. Sen skulle magda och hanna på studentskiva, så dom drog. Då skulle jag gå och leta efter dom andra, och då såg jag Benke, våran gamla matte/no-lärare och blev värsta exited, och skulle gå och berätta det för dom andra. MEn när jag kollade lite noggrannare, så såg jag at han redan stod och pratade med dom :) SÅ då gick jag också fram och snicksnackade lite med honom. Han e en rolig prick;) Sara hade också anslutit då:). Sen gav vi oss av med tunnelbanan in mot stan. Vi gick av på slussen och gick och köpte lite godis, typ 40 spänn kosta det, fett dyrt ju! men det var ju på pressbyrån, så... SEn skulle vi iaf. möta tora och karin, så då skulle vi till gamla stan eftersom dom befann sig på riddarholmen. Det blev lite strul med att hitta varandra, men till slut gorde vi iaf. det:) Då gick vi till den brasan och stod där ett bra tag. Det var en öppen scen där som var kul att kolla på ju ,!? Sen gick vi titll slussen. och moonwalkade lite och sen kom Clara, och sen åkte vi hem till swweet home och langa galet med sova.

Idag var det som sagt upp med hönan och dra till träningen. Vädret var iaf. asnice så det var skönt, sen duscha, hem med buss och tub, och nu sitter man här och käkar. Nu ska jag ta en bulle, och sen ska jga langa galet med plugg, yay!!

Ikväll Sofia? Var när hur? Ska äta vid sjutien iaf. Keep in touch. Puss och kram

Glömde säga förresten att vi möttes av en riktigt härlig överraskning på IP. vi skulle ha beeptest kl 10 på fredagsmorgonen, yes! Alla lacka,, men det blev som tränarna ville, jag sprang typ 11.6 eller 11.4 , så det var inte fy skam. oppas det dröjer innan vi möts igen;), asså beep.


Kommentarer
Postat av: Tora

Fett bra resultat på beep!

2009-05-01 @ 22:17:22
Postat av: Karin

Ha, tjockt bra du fick på beep, mitt bästa är typ 8.3! vi måste bestämma när vi ska ha nästa photo shoot!!

2009-05-03 @ 13:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0