Update

Har ma nationella D på torsdag, så tills dess e det bara plugg plugg plugg, så därför borde jag sätta igång nu, snart.

Idag har jag iaf. varit i skolan och vi skrev en artikel om ungdomsspråk och bla bla bla, men det blev ju bra till slut, eller hur molle?;)

Nu e det som sagt plugg, och sen e det träna, och sen hem till mamma. asså tänk ändå, idag e det exakt en månad tills det blir sommarlov, asså fy vad med nice dte kommer bli. Inte behöva tänka på massa skolgrejjer som man måste göra och så hela tiden, Asså jag hade ideer och tankar till ett bra inlägg, men det känns som om jag ska lägga ner tid på ngt nu så är det verkligen matten, men typ på torsadag, då anske ni kan förvänta er ett inlägg med klass;) haha, nej men a lite längre och med någon mening i sig, det jag skriver nu ör ju typ bara vad jag gör, men det kanske ochså e kul att höra på ibland, fast det har inte hänt så mycket idag kanske..men men. Jag tyckte iaf. att jag hade en ganska rockig outfit idag, andra kanse inte tycker det, men jag gör, och sen gick jag omkring och lyssnade på queens och var allmänt asball;).

Ajja, Ge järnet verkligen de sista veckorna nu, och naila era kurser, så att ni sen kan gå på sommarlov och säga:

 - Because I´m worth it!

Kommentarer
Postat av: soffan

dom heter väl queen? men jaja vad hadse du för kläder då? ;)

2009-05-13 @ 16:39:53
Postat av: Tora

Jag vill också se kläderna. Lägg ut en dagens outfit!!! Pliiiiiiiiiiiiiiiiis?

2009-05-14 @ 15:00:24
Postat av: Anonym

haha:) ja jag täänkte läggga ut det då, men fick inte till någon bra bild. Men jag hade, svarta jeans som var ganska urtvättade, en i love NY tshirt, och min svarta coola jacka, och svarta tygskor, och ingen väska, lite ninchit sådär;)

2009-05-14 @ 23:04:17
Postat av: Molle?

Hahaha jo vår ungdomsspråk tog sig allt till slut :P

2009-05-26 @ 09:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0