Soova!

Hej, vaknade 06.11 i morse och regnet smattra mot rutan, först tänkte jag , åhh nu måste jag gå up igen, men sen tänkte jag efter lite vilken dag det var, och om på att det var lördag, och inte behövde gå upp föräns 9.30, yay! Då blev jag så glad, och äntligen var det inte bara jobbigt. Denna veckan har det varit upp 6.30 varje dag, och man kommer ju alltid i säng lite för sent, och all matten på det. Fast nu satsar jag bara på att räkna det jag fattar först, så jag får ett hum om allt, och sen får jag gå tillbaka och räkna de svårare grejerna, hoppas det funkar. Nu har jag match på dan idag, och sen e jag ledig hela kvällen och hela söndagen, ska bli riktigt skönt faktiskt, för den här veckan har jag varit i älta typ mån, tis, tors och fedag kväll redan, så nu ska det bli bara chill, fast m såklart, men men.

Sommarn börjar infinna sig, knner ni det? Jaa, kanske inte med vädret just nu, men har ni tänkt på hur grönt allting är?, jag tycker nästan att det känna som om träden och växterna har fått extra färgämnen typ, men å e det ju inte:) Men att bara känna den fråcha lukten av grönt, bara det? , ja vad ska man säga? Tror att jag fixat blåtanden på datan nu, eller ja, vi hitta en ny tjänst, så att det kommer funka att lägga upp bilder mer slaviskt, det ska bli kul, då kan jag ta bild med mobben direkt om det e ngt, och sen lägga ut den, för det blir ju mycket roligare med bilder:) Nu ska jag äta upp ina ägg, och sen köra till matchen, tror det blir grilla ikväll..!! Om regnet håller sig borta iaf. annars blir det kanske kräftor.:) Måste bara säga att haloumiosten är ju det godaste alltså, och att den knarrar mot tänderna, det e bara gott! Och tsasse till det, mmm!

Hoppas ni får bra helg! ciao



Kommentarer
Postat av: soffan

haloumi e inte alls gott. det smakar som saltsad gammal filmjölk som har legat och ruttnat! :( fast jag brukar äta små bites ibland om vi har det. Clara och mamma brukar alltid äta det! men vi ses väl sen! :)

2009-05-09 @ 17:00:29
Postat av: Tora

jag håller med S.

2009-05-11 @ 20:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0