Somar´n smyger sig på visst?

Nu känns det som en evighet sen jag skrev, men aaa, ett tag sen iaf. Har haft mkt plugg och så, så jag ska köra hela vägen till lovet liksom, men det känns ändå som om man börjar så småt att komma in i sommarlovsmooden, men inte riktigt än. Idag hade jag tre examinationer, men en blev inte för den blir imorrn, matteprov som är avgörande för hela kursen asså... Tänkte jag skulle lista det jag har kvar, alltid skönt att kunna stryka liksom.

  • Maprov
  • Fysikuppgifter som blev istället för prov.
  • Fysiklabb på engelska
  • Engelska muntliga nationella
  • Svenska filmanalys
  • ENgelska läsa bok+rapport
Ja typ detta, så det e ju inte slut än om man säger så;) SÅ eftersom inte matten blev idag ska jag läsa lite på det, men grejjen ärat jag e så jäkla trött.. började kl 8, slutade kl 5 inte kul, asså inte kul.. vill bara sova, och så ska jag kolla på greys, fan va relaxing det ska bli, bara i lungn och ro enjoya ett tv-program, assoft!

Ikväll e det champinjonernas liga-final, barca, man u? Vilka vinner? Aa inte vet jag, och jag bryr mig faktiskt inte så mycket heller, men matchen blir säkert en höjdare, kanske slår mig en titt på den iaf.;)

I helgen har jag möblerat om i mitt rum också, ny hårdare säng, nice:) Har även köpt en ny stool och skrivbord, som jag sitter vid nu, fast ryggen käns redan ont och stel, men jag kanske bara måste hitta rätt iinställning. Nu ska jag som sagt ta mig en titt i matteboken igen. Puss puss!


Kommentarer
Postat av: Tora

Jag träffade Bromme igår och vi snackade lite. Sen kom en annan som han kände och Bromme ba: Skaru se matchen ikväll eller? Och sen vände han sig mot mig förklarande som att jag inte fattade vad de snackade om men jag ba: Champions league! Och Bromme ba fett förvånad: Åh du visste! Det bästa var att jag innan inte hade haft nån aning om att det var men pratade med en i min klass om det typ tio minuter tidigare. Det var nice.

2009-05-28 @ 17:51:05
Postat av: sara

haha, blev du nöjd att du fick impa lite på bromme? dom va hemma hos oss o såg matchen för dom har inte 6an.

ja har också matteprov i morrn. inte så nice :(

2009-05-28 @ 18:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0