Runaway, Maräng-swiss och kajak

Asså Runaway med Darin, e den inte så sjukt bra? Bästa frasen e ju "how can I put in to words?" Sofia, om du ser det här, kan inte du lägga upp en länk till Y-tuben då?<3

Idag har faktiskt varit ganska kul även fast det var en lång dag:) Den började dock lite segt med  två tim fysik och sen mate, men sen var det raka spåret till taco-bar, mums!!! Tog nacho delux som vanligt , fast jag provade med kyckling, fast den såg ut som köttfärs, men det var iaf. asgott som vanligt:) Sen tyckte Nina att vi skulle gotta med en glass efter, så det blev en Mc flurry marängswiss som också den va asgod med små mini-mini maränger i. Min var snygg, men hon som gjorde Ninas var inte så skillad, så hon mojsade typ runt med skeden så att det bara var en melanbrun sörja, men men den va ju iaf. god, och utseendet är inte allt.

Sen var det spanska och muntlig examination, man skulle snacka om ett ämne vad ma tyckte typ, och jag tog tabaco. sat typ att det ar dåligt för följderna var farliga, typ lungbajs mel lungböåsorna etc., föråldrad hud, gula tänder, dåligt för naturen, och at förhållandena för dom som jobba med det bar dåliga. Tror det gick ganska bra iaf.  Sen var det då paus i typ en tilmme, och då skulle det va matte, men som vanligt ingenting gjort nästan, för det är så segt att fatta, och tiden bara arann iväg, och 45 minuter är inte mycket om man snackar matte ska ni veta;) Sen var det iaf. paddla kajak void lumabryggan, jippey!! det var kul, fast vi gjorde inte sålänge, men sen hamnade jag mitt i ett vattenkrig, och blev typ blötast, men men. En ganska händelserik dag ju:) Nu längtar jag till middagen, för magen kurrar...

Gillar ni gräset i bakgrunden eller? fett fint tycker jag:)...

Ikväll blir det matte, och spela in grey´s (ligger typ två avsnitt efter på alla serier), och kanske lite studsis.

PUSS OCH KRAM

Kommentarer
Postat av: soffan

nu e det kirrat. men det är as lätt att lägga in. Du kan kolla på länken om du vill veta hur man gör! AS LÄTT!



http://www.designadinblogg.se/2007/october/lagga-in-filmklipp-pa-bloggen-youtube.html

2009-05-06 @ 17:56:35
Postat av: Tora

Jag tycker gräset är narre.

2009-05-06 @ 22:55:37
Postat av: Anonym

det går ju INTE!!! det finns ingen uppdatera-knpp i min ruta ju, fett kefft!!!!!!!!

2009-05-09 @ 18:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0