Nedräkning...

Nu är terminen på upphällningen känner man tycker jag. Det är så härligt att känna att man snart är framme vid ett mål, och sen har så mycket härligt attse fram emot:) Så ge järnet sista biten till målsnöret nu!, för sen kommer det finnas tid att pusta ut, jag lovar!

Ikväll mötte jag Clara och Sofia vid gullis. Sen åkte vi till medis, och jag var tvungen att llämna ngra böcker på bibblan, en fregagkväll, men varför inte liksom?;) Jag hade fått ett förseningsbrev så.. fast när man inte e vuxen e det ju ingen förseningsavgift, vilket jag snart kommer få lära mig att det e ooch lämna böckerna i tid;) menmeen, det låg liksom ock gnagde i bakhuvudet, men nu e det stryket från min "att göra-lista", så det e nice. Sen köpte vi gorre och drog in till slussen och satt vd vattnet ett tag, och sen kom sara som hade varit på en studentskiva:) Vi snacka om ett det ska bli så narre på hennes land under kristihimelfärd:) can´t wait liksom!! Seen kom det en båt rakt mot oss i full kareta, så vi var tvungna at resa oss, typ lite som i "speed 2", och typ i "jurassic park " ochså, ngn som fattar vad jag menar??

Den här helgen e det planera landet imorrn fm. ,sen match (dock e mina lår helt döda), sen lite plugg och sen esc med magda:) På söndag e det fika hos m och m, och sen plugga hela dan, verkligen råplugga, för man ska ju leva som man lär, eller hur är det man brukar säga, slutspurten, eller hur var det nu? Jo det e klart!:)

Idag var jag också på emps föreställning. Den måste ju också få ett llitet stycke:) Den fa fett bra, och jag fattar inte hur dom ibland kan hålla sig för skratt, typ när hela publiken skrattar som sitter typ två meter ifån, skickligt vill jag säga!:)

Idag hart jag köpt en ny lotion, ldb silk, den e faktiskt bra, dryg, och huden blir silkeslen:) kostar 40kr på hemköp, 44,50 på hm och 45 på åhlens, vart tror ni jag chacka den??



Sweet dreams mina bebisar! Puss puss! <3

Kommentarer
Postat av: Tora

Så du kommer till Saris alltså?

2009-05-16 @ 10:16:44
Postat av: soffan

åhlens

2009-05-16 @ 19:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0