My Cool

Tja, har varit och tränat, det var fktiskt kul! Jag hade mjukisar, och det gick mycket bättre då, fast tejpade sålart, för  annars hänger som och slänger bara ju:) E aptrött, men tror jag ska kolla på tonårsliv och käka lite innan kjag går och lägger mig, för det e viktigt att äta efter träningen ju så att inte kroppen börjar bryta ner sina egna muskler. Först var det Mv-träning och när vi skulle gör a inlägg och gå upp och plocka, fast två och två och tävla om bollen, norpade jag den framför en annan typ två m lång mv-snubbe, så det kändes skönt:)

Dagen har varit plugget, håltimme 4 timmar, sen skolan igen och på dirren till träningen fast typ där en tim för tidigt, och sen hem vid 20 .30 , fett tidig ja va hem, brukar typ komma vid 21.30, så det va narre, fast nu e jag ändå aptrött, och imorrn e det engelska nationella, och då ska jag äga, så det gäller att jag sover ordentligt till det, ska ta ett tåg tidigare, så att jag honner, för kommer man för sent så släpper dom ju inte in. fast tänk om tbanan bajsar, ajja då e det inte mitt fel, men det kommer ändå inte hända typ. Detta e typ min chans att kunna nå mvg kanske, för annars failar jag det ju precis hela tiden, ligger typ på Vg+ i det som jag gjort typ sen sjuan, fattar inte vad jag ska göra, men det e typ grammatiken, men va fan, det viktigaste e väl att man kan göra sig förstådd ich snacka!? ajja.. Får de om det blir match imorrn kväll, på lördag dag bir det iaf. Nu ska jag käka, se, och sussa. Puss på er, vi höres!

Vill lägga upp någon bild, men vet inte vad... om någon har en bild, så kan ni bara maila den til mig:)

Kommentarer
Postat av: Kak

yo, anna! hänkar du på emelies titti eller?

2009-05-08 @ 23:28:47
Postat av: Tora

Yo bro! Det var längesen. Tror jag. Men vi ses! <3

2009-05-09 @ 00:50:51
Postat av: Anna

yes, jag hänkar!

2009-05-09 @ 10:12:05
Postat av: soffan

"fan, det viktigaste e väl att man kan göra sig förstådd ich snacka!? ajja.."





<333

2009-05-09 @ 16:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0