Mer än jag kan beskriva....

Aså sommarvädret, ad ska man säga? det e så härligt att jug inte riktigt kan besktiva. Jag skulle kunna säga att det e jävligt nice, men det e det mycket som är. Man känner sig ju bara så glad och fri på sommaren, vad härligt, tycker ni inte?

Igår var jag , sofi och magda hemma hos sara. Det var asnice, vi satt ute, och det var riktigt härligt väder. SEn chilla vi lite och cykla till gullmars och sen hem och såg på robinsonfinalen, ellinor?! Hon har lliksom legat lite bakom och sen anstränger sig på slutet, men lite konstigt att det slutgiltiga skulle vara en utröstning. Men ändå lite slugt att anstränga sig när det behövdes, för det är ju typ den taktiken mn måste ha för att vinna liksom, eller typ asbästa på allt och typ best friend med allt och alla.

Men innan dess var jag också i stan och träffa magda, sara och sofia. Jag köpte en klänning och ett par ascoola brillor;) Sen var det hem och Alishan med T, och sen som sagt till SAra:)

Idag har jag vrit på min kusses konfimation. Han var fett stilig;) Sen var det lite fika och sen mat hosa dom. Sen drog jag in till slussen och djurgården, och picknickade med sars, torb, sofi och emp. Det var fett myzz, och det var verkligen sommar. Vi satt på stenarna vid vattnet och kände hur solen stekte;) SEn skulle vi bege oss, men sofia och jag ville glassa lite i tan först. Vi träffa magda i toakön som hade brunchat med ngra människor också:) iaf. så gick vi längs strandvägen bort till tcentan, och sen drog vi hem. Plus en glass på vägen:) ASsoft att bara spatsera längs vattet...:)

Inatt ska jag sova gottt, för jag e redan trött!, Sofia kanske slänger upp några pics från dagen strapatser?:)

Have a good one, mina sweetnosar <3 !

Kommentarer
Postat av: Tora

Ey jag var ju också med och glassade! <3<3<3

2009-05-31 @ 22:01:57
Postat av: Anonym

Ja det var du <3 <3 <3 , men jag skrev aldrig att du inte var med ju;)

2009-05-31 @ 22:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0