Klassreuinon:)

Igår kväll hade jag och sofia vart hemma hos sara och chillerillat. Hade sagt att jag skulle vara hemma vid halv ett, men icke. Först var jag sen därifrån, och sen vid tbanan träffade vi av en slump Emp som stod och snagga med oskar, henrik och anton från gamla klassen.!? Helt sjukt att ala träffades samtidigt liksom!? Aaa, sen stod vi i alla fall där och snacka med dom i typ en timme, så jag kom typ hem vi halv tre istället. Fåglarna hade redan börjat kvittra:) Men det var ändå kul att träffa dom:)

Idag e det sthlm maraton! ska nog dra in och kolla på em om jag hinner.:) Se you guys!

Kommentarer
Postat av: Tora

Haha vad random! Önskar att jag var med. Såg faktiskt Anton i förrgår för första gången på flera år, men vi sa bara hej.

2009-05-30 @ 12:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0