I´m back

Tja, har haft det lite tjockt de senaste dagarna, så därav inte så mycket bloggeli blogg. Men här kommer ett fett.:

I Lördags var jag hos magda på 18årsfekke. Temat var egypten, och det var lite knivigt tyckte jag. Det slutade med att jag var en gubbturist, och det blev jävligt bra!:) Det var lite folk från hennes klass där och så, det var fett nice! Jag hade gjort ett bildkollage till present, hoppas du blev glad?:)

I sondags var det då IKEA som gällde. Köpte en säng, ett skrivbord/databord och en stol, fett mer narre eftersom jag typ får asont i ryggen av den som jag har nnu eftersom den e för mjuk. Fast jag hann inte plocka upp det då iaf. så det får bli nästa vecka, för idag drar jag till far. Sen hade vi match, och jag skulle egentligen bänka för jag hade spelat match dagen innan, och det fick jag göra, men jag fick byta om som utespelare eftersom vi har sjukt många skador. Men synd att jag inte fick spela iaf. hade vart fett kul ju. Sen var det fan kötta plugg hela långa kvällen. Först gjorde jag idrottsanalysen som jag skicka in vid typ 23.. Då var jag tvungen att göra svenska PM-seminarium-grej. Och det tog ett tag, plus att jag inte hade ätit middag än fast klockan var elva. Sen skulle jag typ släcka vid ett, men då kom jag på att jag hade fysikförhör ochså, så då läste jag det med, sen kunde jag äntligen släcka, fast jag hade även spanska skrivprov men jag förberedde mig inte, men alla hade typ gjort det, ajja får se hur det gick. Svenskan och fysiken kirrade jag iaf. :)

I går hade vi roligaste träningen på länge:) det var typ lite olika passningsövningar, och sen tyska kvaderaten, den e askul, man blir så jäkla taggad av den så man springer galat. Sen körde vii smålagsspel vilket också var nice eftersom jag var jävligt uppvärmd och det gr ju så jävla mycket lättare då, fick ett knä i huvudet ochså, så idag har jag ett osynligt blåmärke på ögonbrynet, men men , smällar man får ta.

Nu på ons imorrn har jag spanska argumentación, så det måste jag fixa idag, och sen har jag ingenting den här veckan, men ändå fett jobbigt för jag har matte d nationella på onsadag, och och fysikprov på tisdag, så jag känner att jag måste plugga järnet redan nu för att komma någon vart. Men har nästan gjort en sida i matten förut idag, så jag ska fortsätta med det och fysiken även. och sen måste jag kirra emelies föreställning, vilken dag ska ni gå? tror jag inte ska ta innan nästa ons iaf. proven ni vet. men sen får jag nog ta en fridag på träningen för att matcha,,.gaah.

Nu har jag ätit pannkakor, mums, men jag tror fan att jag måste ta en kort lur, och sen e det råplugg som gäller igan, för jag måste verkligen, för sen e det liksom inte mycket tid med alla träningar och skolan som säger att det ska vara halvdagar fast det inte är det på halva tiden, ons, tors bajs.

ikvälle re träning och sen hem till pappa, måste spela in uggly och desperate också. Asså jag hinner inte se på allt ju. Har fortfarande förra veckans avsnitt kvar hos papa, så då blir det dubbelt nu.. Asså jag vill bara ha sommarlov ska bli så nice att bara koppla bort huvudet, och allt som måste göras, och bara softa... fast jag tror att efter de tidigare nämda proven är det mesta avklarat för den här terminen hoppas jag.

Jaaa, där har ni ett långt att hålla till godo med, puss puss!



Kommentarer
Postat av: soffan

hahaha omfg! vadå långa lår? mina smalben är ju typ dubbelt så långa som dina!!!!!!! hurtig

2009-05-05 @ 16:00:26
Postat av: Anonym

hur mycket prov o förhör o grejer HAR ni egentligen? sv o idrott o spanska till samma dag? o fysik till dagen efter o spanska till dagen efter det? omg

2009-05-05 @ 16:05:11
Postat av: Anonym

du svär jäävligt mycket i dina blogginlägg annis.. lite obehagligt tycker jag, vad tycker ni andra?

2009-05-05 @ 16:06:20
Postat av: Anna

Men du har ju fan klackisar, och sen ser man inte mina kän ju. men ajja, ala får vara som dom e :)

2009-05-06 @ 17:24:12
Postat av: soffan

vad e det för n00b som kommenterar anonymnt?



iaf så e klackarna typ 2mm och vid detta kag nedstuckna i jorden.

2009-05-06 @ 17:49:23
Postat av: sara

ja kommenterade inte anonymt frivilligt.. namnet försvann. men svara på min kommentar!

2009-05-06 @ 20:40:15
Postat av: sara

ja har ju likadana skor o klackarna är bara typ 3 cm

2009-05-06 @ 20:40:58
Postat av: Tora

Haha bra debatt här ovan. Stackars dig som har så mycket plurre. Du är så duktig.



Men appropå Emelies föreställning: Jag och Kak ska gå på fredag, gå med oss! Eller du kanske redan har bestämt?

2009-05-06 @ 22:52:21
Postat av: Tora

Haha bra debatt ovan. Sofias klackar har ju sjunkit ner i marken. Men stackars dig som har så mycket plurre!

2009-05-06 @ 22:54:09
Postat av: soffan

hahahahah tottan looosah! 2 lite olika kommentarer på rad. men men. jag la mest till den här kommentaren för det ä nice med 10 kommentarer! ;)

2009-05-07 @ 13:04:59
Postat av: Anna

Jaha, du menar att jag svär, nej det e väl inte så farligt, men ibland får man ju ta i med hårdhanskarna så att folk fattar;)



hahah tora, de skiljer siig lite, hängde sig datan eller?

2009-05-07 @ 21:44:15
Postat av: Tora

Typ.

2009-05-09 @ 00:52:11
Postat av: anna

lite butter.

2009-05-09 @ 10:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0