Hej:)

Nu är jag glad:) Jag vet att det handlar mycket om skolan, och jag pallar egentligen inte bara snacka om det, för hur kul är det att läsa egentligen, men när man har massa skola att tänka på är det liksom det som kommer upp ihjärnan. Men snart e det ju sommarlov med massa härliga sommarbloggisar:)!

Iaf. Det gick ju inte så bra på ma-provet, och mitt hopp om ett mvg rann nästan ut i sanden. Men nu har hoppet tänts igen. Det man får lov att göra nu för att höja sig eftersom alla prov är slut är att muntligt framföra uppgifter på det man inte har uppfyllt. Så idag på lektionen frågade han om någon ville redovisa, och det var ngra som gjorde det, men jag tänkte vänta tills halvklasstimmen. Men Sen skulle vi ändå sluta, och så frågade han igen om det var nåon så kunde de stanna kvar. Det var det ag gjorde, men jag hann inte på lektionen, men som tur var var det fördjupning sen på plan 4, så dit drog jag. Och jag fick visa mvg på kap 5, och vet ni vad, ? ... jag nailade den!!, så jäkla skönt asså! Och jag var fett smart i min uträkning med enhetscikeln och trigonometriska ettan. Jag klarade det! så nu har jag bara mvg på kap 7 kvar, och jag ska fan ha den! det finns ingenting annat! SKa ta så många chanser jag kan nästa vecka, men oavsett hur dte går, det viktiga är att inte ge upp!

I helgen blir det plugg och lite ab´nnat, min kusse ska konfirmera sig, Men vet ni vad plugget känns inte ens jobbigt, jag känner mig astaggad! SKa bli jävligt nice med sol och kanske bad?! i helgen:) Njut av den! Puss och kram!



Kommentarer
Postat av: Tora

Såg att jag inte hade kommenterat denna och ett promise är ju ett promise som jag brukar säga.

2009-05-31 @ 22:03:20
Postat av: soffan

ehm niceeeeeeeee! <3

2009-06-02 @ 16:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0