Esc

Tja, har haft gympa och är helt död i benen, asså jag fattar inte. Är det för att frukosten inte var s¨å mastig, eller kanske för att jag hade trning igår kväll?? vem vet, jävla typ utfallsstafett körde vi, det gjorde apont typ i ljumskarnaa eller ngt, nu kan jag ej gå ner för trappor, soft. Sen körde vi iaf. en liten lacross-turnering med fyra lag i klassen, och vårt lag vann!!, bäzta...

Nu har jag käkat, och sitter och mumsar på mentos som jag fick av mamma när hom kom hem från holland igår, mumsigt värre. ;) Sen e det back to school och spanska, matte och fyysik. Sen e det hem käka och sen klari i farsta. Sen e det hem och nörda matte som gäller , hela kvällen lång, men kanske från 8 till 10 eller halv elva, för sen måste man ju sussa etfersom man ska upp 6.30 för att skriva nationellt prov i matte D. Ajjja, hoppas det går bra, vi får äl se. Puss puss!

Måste förresten skriva ngt om Esc, det va ju fett bra att vi kom till final vidare. Men jag tror att det kan gå hyfsat för sverige i år. FÖr alla andra år säger de alltid att det komer gå så himla bra och så, men så komer vi sist., men i år har vi en annorlunda låt som jag tror kan få röster ute i europa, på lördag gäller det!

Kommentarer
Postat av: Tora

Jag hejar på Bosnien-Herzegovina.

2009-05-14 @ 14:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0