Bajsa

Idag hade jag som sagt matteprov. Men det gick bajs, så det lär ju inte bli mvg:t iaf. :(......

Sen hade jag träning iaf. och jag var typ där 40 minuter innan, så först gick jag till konsum och köpte banan och kiwi. Sen vandrade jag till ip, men la mig på bryggan lite och slappade. Sen var dte ombyte och mv-träning, och även om jag var först där så var jag sist ut, som vanligt;) Sen var det dubbelträning 2,5 tim, så nu e jag lite trött, både i fötterna och i ögonen. När jag kom hem fanns det som tur var mat, och då blir man ju alltid glad:)

Imorrn ska jag ta sovmorgon och verkligen sova ut, för det har jag inte gjort på länge, sen e det skolan och sådära.

Förresten, idag såg jag världens äckligaste kille på tuben, man måste ha varit där för att veta, går inte att beskriva!

Nu är det detta jag har kvar typ vad jag vet, egentligen inte så mycket. Det jag borde satsa hårdast på är nog engelskan eftesom det finns två arbeten kvar och de andra typ redan e kirrade. Men men, asså matten...det har liksom aldrig funnits någonting annat än att jag sulle få mvg liksom!?
  • Maprov
  • Fysikuppgifter som blev istället för prov.
  • Fysiklabb på engelska
  • Engelska muntliga nationella
  • Svenska filmanalys
  • ENgelska läsa bok+rapport
Imorgon ska det bli 15-20, på lördag 20-25 och på söndag och måndag 25-30, undra om det kommer bli så, hoppas, hoppas, så att man får en riktigt narre sommarhelg! Nu är det duscha och sen är det sägen, kanske läsa lite i min engelska-bok!

Nighty, night!

Kommentarer
Postat av: soffan

jag tycker att skolan börjar ta över i bloggen.....



nej men det kommer säkert gå as bra på matten iaf.. OFTA det gick "bajs". om du inte får mvg i betyg så kan jag släpa mig i bajs ner till tommelilla.

2009-05-29 @ 10:41:50
Postat av: Anna

Ja jag vet, har tänkt på det flera gånger, men bara lite tillliksom, snart e dte ju sommer.

2009-05-29 @ 19:43:11
Postat av: Tora

Men nu blev jag asnyfis på varför han var så äcklig!

2009-05-30 @ 12:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0