Vädret, en klurig krumelur:)

Hej igen!

Imorse när jag hade ätit frukost så kom mamma ner ock frågade om hon skulle göra ett ägg till mig:) då blir man ju bara så glad. Har försökt komma på ngt att tala om på mitt tal, men jag känner inte direkt någon idevåg om man säger så. Kanske blir bättre fram åt kvällen, brukar faktiskt vara så. Men jag har iaf. haft lite flow på matten, och det sitter ju aldrig fel;).

Såg precis nu att det var 10 plusgrader och fetaste solen i Zell am Ziller i Österrike där jag var och åkte skidor på sportlovet. Fett nice och vara där nu liksom. Fast snön kanske inte e lika skön som den är när det e kallt, aja, men omväxling e u iaf. kul:)

Hoppas ni har en riktigt rocking great sunday!!! ( Tack S för att du e fett engagerad i min blogg, puss på dig <3)

Kommentarer
Postat av: Tora

Åt du ett ägg då?

2009-03-22 @ 14:35:28
Postat av: sofia

asså det där var bara en prov header... ska gör någon annan snart... kan kirra fler saker också! <3

2009-03-22 @ 15:11:52
Postat av: Anonym

å herre gud mit tliv är nu komplett.tack.

2009-03-22 @ 18:10:38
Postat av: sara

men anna, kom på att du kan ju inte skriva S om mig o sofia för då fattar vi inte vem du menar :P



vad sägs om SA och SO?

2009-03-25 @ 15:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0