Vad e nu detta?

Tjenixen!

Trodde det var slut med snö och sånt nu, men tydligen inte. Det stod ju i tidningen typ igår att det skulle bli snökaos igen, men det pallar man ju inte med. Men det kanske smälter tills imorrn kan man ju hoppas:). Det har ändå känts ganska mycket vår den senare delen av veckan utan snö och helt torrt på gatorna. Men vädret är som sagt inte alltid att lita på. Men man får försöka göra det bästa av alla situationer, för det är ju ingen ide att sträva för något som ändå inte vi kan ändra ( någon som kände igen låtfrasen förresten).

Ikväll  är det väl beck på tv? JO jag hoppas det iaf. Jag tycker det är bra att man liksom har något att se fram till på söndagskvällen också, även om jag redan sett nästan alla beck-filmer. Men ändå. Folk brukar alltid säga att dom tycker att svenska filmer är så dåliga, men jag tycker nästan alltid att dom e bra, förutom typ....men ååå nu kommer jag inte ihåg vad den heter. Micke Persbrandt var iaf. med och det var typ sämsta filmen ever, typ ngt med gangster kanske den hette, ngt åt det hållet. Någon som vet?
Men det är iaf. myyzigt att kura ihop sig i soffan till en beckfilm:) Undra vilken det är idag?

PUSS


Kommentarer
Postat av: sofia

det är den där scarry kristus skiten.

ja den hette gangster och nej jag känner inte igen låttexten :P

2009-03-22 @ 20:28:27
Postat av: Tora

GANGSTER! Emelie och Sara är ju med i den... Var det inte du och jag och Emelie som kollade på den i E:s källare och spolade tillbaka jättemånga gånger? jag känner inte heller igen låttexten, men jag gissar på nåt från mello.

2009-03-23 @ 19:51:41
Postat av: EN JÄVLIGT FÖRBANNAD SOFIA!

EEH varför glömmer tora mig hela tiden???? DTE VAR JAG OCH EMELIE SOM VAR MED I DEN OCH VARFÖR SKULLE INTE JAG HA VART MED OCH KOLLAT PÅ DEN??????????? JAG VAR FAN OCKSÅ MED NÄR VI KOLLADE DEEN!!!!

2009-03-24 @ 16:19:35
Postat av: sara

haha, dissad sofia! men du har så rätt.. det va inte ja som va med i den tottis

2009-03-25 @ 18:55:20
Postat av: sara

haha, dissad sofia! men du har så rätt.. det va inte ja som va med i den tottis

2009-03-25 @ 18:55:51
Postat av: emp

HAHA JUST DET NÄR VI SPOLADE SÅ DÄR MÅNGA GÅNGER OCH JAG TYP RYKTE HAHAHA

2009-03-31 @ 19:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0