Trött? Jaaa...

Nu har jag varit och tränat också. E fett trött. Känns som jag har lite hosta, så det bästa är ju att sova som jag ska gör alldeles strax så att kroppen kan återhämta sig och bygga upp immunsyatemet igen. Tror jag ska gå upp typ fem minuter tidigare och koka gröt, men jag kommer säkert inte palla. Fast nu lovar jag det här, så då måste jag:). Jag kommer säkert vara fett hungrig då, för jag e helt slut nu, vill bara lägga huvudet mot kudden och slockna. Det snöa ju bajs idag, så vi kunde inte träna på planen. Det blev löpning istället, men det var faktiskt lite nice, för jag fick värsta flowet i slutet så det var ju iaf. skönt. I mitten skulle vi springa maxlöpningar typ i 150 m, och dom va inte att leka med assoww! Men som vanligt lika nice när man e klar:)

Sen på t-banan hem var det typ fett segt, undra varför? Först körde en typ bara på enspår, eller den va iaf. tvungen att vänta på mötande tåg, fatta nada och det gick fett segt. Sen va det 12 minuter på tåget vid typ halv nio, men till min stora glädje var det bara tre på tvärisen, så jag tog den istället. Men på tunnelbanan såg jag några som var jättekära, så gulliga:)

Imorrn har jag bara en lektion på morgonen och slutar typ 9.30 så det känns riktigt fetnice. Men sen ere bara hem och plugga matte typ hela dagen eftersom det e prov på torsdag och jag ligger lite efter i min planering, eller ganska mycket, fats det tar jag igen kvickt som attan:) hoppas jag iaf. Skulle va så jävla nice om jag fick värsta flowwet och bara räkna klart alla uppgifter. Man kan ju alltid hoppas.

Men gud vad kul det är när folk kommenterar, och bra Tot att du stickar  till dina promises <3  Nu ska jag sova för imorron e en ny dag:) Måste förresten få lite pling på att lägga upp bilder så att det inte bara e massa text, men pallar inte nu, något att se fram emot va?;)

GODNATTPUSS

Kommentarer
Postat av: soffan

Asså jag får sitta med dig någongång och visa hur ma lägger upp youtube klipp mm! :) ja! då kan du ju ha med dig kameran hela tiden, du använder ju annars aldrig bilderna. sen e det bara kasta in dom i datan och lägga upp dom här! :)

2009-03-24 @ 16:13:41
Postat av: Tot

Jag har verkligen idétorka när det gäller kommenterandet men du vet att jag gör vad som helst för dig min lilla sockertopp! <3

2009-03-25 @ 23:35:40
Postat av: sofia

kom just på att idétorka låter så äckligt. som om hjärnan har torkat ihop.

2009-03-25 @ 23:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0