Stay the night, won´t you stay the night?

Jaa, nu missade jag en dag där, men det e sånt som händer vet ni, mycket att göra. Idag har jag varit i skolan. Sen tränade jag, och visste ni att man har ca 18-20 entouch per match? ajja, ngt jag lärde mig bara. På onsdag e det svenska nationella som gäller. Det sköna med det är att det är från 8 till 13 och sen slutar man , plus att jag har inen träningen den dagen, så det är bara relaxa som gäller då, kaanske rusta förresten? och sen måste jag åka till sports gear i sköndal och hämta ett par handskar, ja eller beställa, eller jag vet inte riktigt. I södags hade vi fotografering med laget, och det var en pina för att de nya matchkläderna var om man säger så, inte riktigt vad vi hade hoppats på. Och tröjorna stank svett också?!

Imorrn e det talet som gäller, ska ägna ngra timmar på förmiddagen åt det, hoppas det bllir bra:)

Nu är det oklart igen om det blir italien eller inte på lovet, för det e strul med biljetterna, men nu e jag instöllt på vad som helst, jag bara go with the flow;) Icas drömmar förresten, sååå goda!! dom smälter i munnen och är även väldigt prisvärda. 19,90 för 500 g tror jag det var, det e seriöst typ 50 stycken, asnice:)

Igår lärde Magda mig en afro-dans som hon skulle ha lektion med i skolan, den va fett bra:) ock kul,körde den faktiskt idag lite, och även på kvällen igår, fast jag får inte riktigt till slutet;) Det var väl typ idag du skulle hålla lektionen, gick den bra?

Nu när jag kollade på individuella val-lappen, så verkade det som att man typ inte kunde läsa spanska och matte e båda två, för dom gick ju samatidigt, om man inte vill ha typ ingen lunch en dag och inget individuella val två dagar i ett halvår, jag får skriva ut den där och kolla på den dogrannare, svenska c verkar ju ändå som man får områdesbehörighetsmeritpoäng på typ alla 17 olika områdesbehörigheter, dock bara 0,25, men men..

Nej, nu e jag trött så nu ska jag sova i feta jävla minst 8 helvetes långa timmar!

Kommentarer
Postat av: Tora

Gillar tilltaget med låttitlar i rubriken! Jag har blivit sjuk och har fett tråkigt. Lycka till på nationella min gullebulle!

2009-03-31 @ 18:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0