Något stressad

Heej :)!
Nu e jag tillbaka. Hade matteprov idag som jag var tvungen att plugga till fet mycket, men jag tror det gick hyfsat bra iaf. så det e ju alltid ngt. Sen idag va jag i skolan och så och åkte direkt till träningen, och var inte hemma föräns typ kvart i tio. Var tvungen att gå förbi hos mamma också och hämta idrottochhälsa-boken som jag hade glömt där och nu behöver eftersom jag började med ett arbete som ska vara inne imorrn. Asså hela helgen e typ full med saker, jag pallar inte!! Känner mig så himla stressad bara, jag brukar inte känna mig så stressad, men nu e det som att det inte finns någon plats att ta ett andetag på. Imorrn när jag slutar måste jag dra direkt hem och skriva på isvaksanalysen till typ 4, sen ska jag käka och spela match, och sen komme jag hem kanske halv elva, elva, och då måste göra klart isvaks-uppgiften. Det bästa vore dock om jag blev klar med den innan och kunde skicka in den då, ska försöka med det. Sen vill jag gör att högskoleprov-test på datan också, för jag ska skriva högskoleprovet på lördag från typ 8 till 16 och jag vill typ veta hur det går till liksom. Sen på kvällen ska jag till SA, det ska bli kul:)! Sen på söndag hade jag tänkt att typ köpa lite olika saker, och bl.a. en parfym på rusta, men det kommer jag ju knappast hinna och det erbjudandet går typ ut nästa onsdag! För grejjen är att vi har match på söndagen med samling klockan 11, och det kommer typ hålla på till 16 och sen var det typ ngn fotografering, aa jag vet inte riktigt. Så hela den dan går ju typ bort till det.. och sen e det talet tills på tisdag,., OKEJ, men HERREGUD vad jag winar!!! nu får jag ta att locka on the bright side of life,.;) jag får härda ut den här helgen, och nästa vecka, och sen e det lov, fast det e också ganska speckat,. ajja mer om det sen, för nu måste jag får mina 8 timmar, som dock kommer bli ca 6,5 . men vad ska man göra.?? SOva får jagg göra på söndag då jag typ ändå inte kan göra ngt annat. 

Hörs och syns mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Tora

Åh stackare.

2009-03-27 @ 22:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0