Måndag

Heej!:)

Idag hade jag typ två lektione, eller två och en halv kanske. På svenska var det typ 3 st som skulle ha uppsamlingsheat på proven, så resten fick typ sitta utanför, fast alla gick förutom jag Malin,Nina (numera ninni;)) och Lisa. Vi satt där och tralla lite och lyssnade på några som dissluterade om Michael Jackson var pedofil eller inte, och ngra andra som var rix morgonzoo, och så fick vi önska låt:) de va lite kul. Men vi skrev iaf. klart våran fysik-labb, så det var bra, fast ingen gillade mitt diagram, som jag tyckte va fett snyggt:).

Sen åkte jag till globen för jag skulle ha spanska sen. Där hitta jag värsta fina byxorna som jag tror jag ska köpa:) Sen hade jag spanska och vi skulle llyssna på ngra som snacka och svara på frågor om det, fast grejjen var att dom prata assnabbt, så typ ingen hörde vad dom sa., men men det lät typ som det var snabbspolat.

Nu e jag hemma iaf. Har precis ätit en toast, med mörkt bröd:), man känner ju typ ändå ingen skillnad när man toastar dom, PRÖVA!:) Fast nu ska jag typ äta middag om 30 minuter för jag ska träna sen, och nu e jag typ mätt, aja, det fixar sig alltid, det löser sig nog (någon som känner igen denna låtfras?)

Nu har jag iaf. skickat in mitt PM till svenskan, så det känns bra:) det blev övningsköra-texten och bilden på framsidan, fast själva talet är långt ifrån klart, fast jag har en ide som ligger och gror i huvudet mmm, det kan nog bli riktigt bra;) skojja.. nej men som sagt det löser sig.

Har typ fett mycket plugg den här veckan känns det som, och andra saker som jag måste göra. Jag borde typ skriva dom på en lista och pricka av, tror jag ska göra det.

Sen vill jag bara önska lycka till till Malin och NIna imorrn:)

SE YA!!

Kommentarer
Postat av: Tora

Annis! Jag älskar din blogg och Sofia har verkligen överträffat sig själv med designen. Jag kan inte komma på vad jag ska skriva, men jag måste ju hålla mitt löfte om att kommentera allt...

2009-03-23 @ 19:45:52
Postat av: soffan

MMMM TACK TORA!!!!!!! ÖVERTRÄFFAT MIG SJÄLV??? JÄVLA HORUNGE!

2009-03-24 @ 16:17:14
Postat av: soffan

eller hon menade väl väl. MEN JAG TOLKADE DET INTE VÄL! :)

2009-03-24 @ 16:17:43
Postat av: Malin

Tack vad snällt Anna, det behövdes :) Och ditt diagram var jättefint

2009-03-24 @ 17:12:57
Postat av: sara

ja känner igen låtfrasen!! wihu :)

men köp byxorna annis

2009-03-25 @ 19:01:10
Postat av: T

Asså soffis, jag menade att den var fett snygg!!!

2009-03-25 @ 23:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0