I want to feel love, love, love!

Idag har jag varit och tränat och det var en riktigt kul träning, Vi skulle hoppa över höga hinder, och jag var ganska bra om jag får säga det sjärv;) även om jag rev ngra gånger, men kul va det iaf. vi skratta hela tiden. Sen skulle i vi ha ett rep i byxan två och två och så skulle man försöka hina iväg från den andra, jag garva hela tiden, det var kul, men lite jobbigt, sen skulle man hålla i ett rep oh försöka hinna från den andra, men det var ju yp omöjligt, plus attt jag typ fick ryckskador och ett sår i handen av repet, men det var lite komiskt dock:) Det var sista träninge med Sonny viket var lte sorgligt, för hans träningar har verkligen varit sjukt roliga och han e en så skön person, det kommer man sakna:(..

Idag hade jag tal i svenskan, det gick bra tycker jag, jag e nöjd, jag hoppas läraren också tyckte det var bra. Tror jag vet vad jag ska ta för individuella val nu iaf.

Imorrn e det nationell i 5 tim, jag måste ladda.

PEAC OUT

Kommentarer
Postat av: Tora

Ah jag hatar såna där lekar när man ska hålla i rep eller vara ihopbundna eller nåt. det är så obehagligt.

2009-04-01 @ 11:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0