Högskoleprovet

Heej,:) tack Malin för stavningen, jag får se hur jag g ör med individuella:) men hur gick det för dig? skrev du upp svaren?

Idag har jag skrivit högskoleprovet. Jag vet inte riktgt vad jag ska säga mon det, men nu e jag trött. Fast det beror nog på att jag sovit för lite, och imorrn e det ju sommar tid, så då försvinner ytterligare en timme, men imorrn kväll blir det iaf. sova. Jag fattade inte det där hur man skulle föra över sina resultat hit och dit, så jag får helt enkelt vänta tills resultatet diper ner i brevlåda, tror dom redan har lagt upp resultaten om jag skulle ha gjort det, men ajja, palla. Eng läsförståelse tyckte iaf. jag var svårast, kul att man fick göraden två gånger då också...men ordförståelsen var faktiskt ganska kul, dock var det ganska lite tid på alla block tycer jag , och varför bara ha 35 minuter på engelskan?, lite snålt tycker jag. Men aa, nu har jag iaf. prövat det, men det går ju typ bättre för alla endra gången, jag pratade med en där som typ hade gjort det 6 gånger! Och sen var det en kvinna som var typ 50 som gjorde det, och sen börja hon prata med alla under rasterna:) kul typ. Hoppas det gick bra för er som gjorde det iaf.:) Sen råka jag missa en rad på ett ställe, för det fanns ju 22 rader, me bara 20 frågor, så det råkade bli en tom rad, men det fick man ju inte ändra sen:(

Aaaa, igår, Annika och Magnus vann. Jag h trodde nog att Laila skulle vunnit, den där siata dansen var ju asgrym!!! Men å andra sidan kunde hon ju typ dansa innan vad jag har förstått, så kanske var magnus värdigare därför? Men det grymmaste var ju iaf. Davids dans, en riktig skön typ:)!

Nu ska jag käka, och sen ska jag hem till Sara <3

ROCK ON!

Kommentarer
Postat av: Tora

Nu ska jag sova. Klockan är 03.33 (fast egentligen 02.33). Godnatt!

2009-03-29 @ 03:34:28
Postat av: Malin

Hahaha varsågod...Det gick helt okej, jag var för nyfiken för att inte skriva upp mina svar, men jag håller med om att det blev lite stressigt. Och orddelen sög :P Men hoppas det gick bra för dig :) Det gjorde det säkert

2009-03-29 @ 13:53:03
Postat av: soffan

ehm den sista dansen var ju pinsamt ful. Asså det sista hoppet skämdes jag ihjäl!!! (asså jag kollade på den imorse när jag käkade frulle). Inte graciöst det sista..... menne skit samma. Vi ses völ kanske ikbäll om vi ska kolla på robinsson????+

2009-03-29 @ 16:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0