Hej nya dag!

God  morgon!

Nu sitter jag och äter frukost. Mackor med bregott och ett glas oboy:) När jag kommer ner till frukosten är jag liksom alltid hungrig, men det finns typ ingenting som jag r sugen på!? Det bästa är ju om pappa kokat ägg:) mums, typ den bästa frukosten, fast det måste var hårdkokt.

Idag måste jag ta tag i mitt tal som jag ska ha på svenskan, vet inte riktigt vad det ska handla om, och jag måste liksom skicka in en sammanfattning på det tills imorrn! Man kan ju typ alltid snacka om miljön eller mänskliga rättigheter, men det gör typ alla alltid käns det som. Fast mänskliga rättigheter kan iof. vara rätt brett. Aja får se hur det blir.

Måste bara säga att jag e väldigt exited över den här bloggen:) :) Men hoppas ni får en toppenfrukost!

Kommentarer
Postat av: sofia

<3333



men vi måste kirra headern

2009-03-22 @ 13:20:54
Postat av: Tora

Du är verkligen den bästa bloggerskan. Konstigt att vi inte kommit på det tidigare.

2009-03-22 @ 14:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0