GLAD

Hej! Nu har jag varit och tränat, fick berömm på en grej, så jag känner mig så glad:) Det var ganska kallt ute och planen var hal, men man får göra det bästa av situationen, den var ju iaf. plogad.

Sen började jag kolla på hur sommaren såg ut, och den känns redan fullspeckad, veckor dit, och veckor hit, man vill ju ha lite tid hemma och bara chilla också! Jag ska ju jobba, trodde jag iaf. men nu vet jag inte hur det blir med det. Vi ska åka till italien nu på påsklovet, och då vill förreningen att vi ska hjälpa till på fotbollsskolan en vecka. Jag tror iof. att det kommer bli kul, men där gick en vecka bort som jag hade tänkt jobba. Sen e det massa grejer inplanerade, typ gotland, där jag vill va minst två veckor liksom, Grekland och Helsingborg. Sen är det typ 4 veckor kvar sådär mot slutet av sommaren, och typ en av dem ska vi ju fiska kräftor. Aja, vi får se hur det blir. Det är iaf. klart att vi ska med till italien nu v 15, så det ska bli kul, hoppas det är varmt där. Jag vill ha sommar nu!!!

Imorrn e det gympa och grejer, uppe innan tuppen och sen blir det till att råplugga matte hela kvällen, känns kul;) Nu ska jag sova så att jag är pigg som en lärka imorgon!

Tora och Sofia har visst lite att reda ut;)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Tora

Vi har begravt stridsyxan.

2009-03-25 @ 23:37:48
Postat av: Tora

Vi har begravt stridsyxan.

2009-03-25 @ 23:38:27
Postat av: T

det var inte meningen att överdriva. Nattinatti

2009-03-25 @ 23:39:06
Postat av: sofia

vi har begravt stridsyxan

2009-03-25 @ 23:44:57
Postat av: Sofia

Vi har begravt stridsyxan.

2009-03-25 @ 23:45:29
Postat av: sofia

det var inte meningen att överdriva. Nattinatti



2009-03-25 @ 23:46:06
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-25 @ 23:49:57
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0