Cancel

Hur stavas cancel fast i dåtid? inte canceled eller canceld? ngn som vet?

Idag har jag varit i skolan, på enelskan skulle vi skriva en slags uppsats, och då gick emil och köpte frukost till oss, mackor, juice, kaffe, äpple, skinka, mjölk,,..aa väldigt sweet:)
Sen skulle vi ha individuella val- mässa, och jag vet inte vad jag ska välja!! Antinegn väljer jag spanska steg 5, matte E och typ företagsekonomi, eller så väljer jag matte E, Företagsekonomi, Svenska C och Rättskunskap??? jag vet verkligen inte hur jag ska göra. Det andra valet kanske är roligare, men det första germeritpoäng med spanskan. Vi ska bestämma oss senast nästa fredag, så jag tror jag liksom ska låta svaret gro fram istället:) vad tycker ni?

Sen var jag ju tvungen att skriva idrottsanalysen, som jag faktiskt redan skickat in fast att den ska va inne senast om några timmar:) Men vi skulle ha match nu egentligen, men när jag var halvvägs på bussen kom ett sms att den var inställd, sååå.. då var dt bara att vända, men men kns ändå skönt att det var just idag den blev inställd, för jag hade värsta pressade schemat annars.

Imorrn ska jag skriva högskoleprovet, undra hur det e . K fösöka göra ett test-prov på internet ikväll så jag vet lite hur det e uppbyggt och så. Men det blir liksom som ännu en skoldag eftersom det e typ från 8.20 till typ 16. men men, jag har ju valt det själv. Men grejen e att jag inte vet om man får gå iväg från där man är och köpa mat, för annars mpste man ju ha med sig det, ska ha det för säkerhetsskull. Så ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, iaf. relativt.

asså snön!! fetaste juldage igen typ, fast vår på dagen och snålvinds-vinte på kvällen eller vad det heter. ?

Igår hade jag förresten matteprov, och det gick faktiskr bättre än förväntan, hoppas det blir bra grade också.

Måste bara säga att igår duschade T på 3 minuter och 37 sekunder, och sprang upp och ner för trappen, jag måste medge att jag var imponerad. Och attberopå dusch, har ni prövat wellas nya schampo och balsam? doften är typ som när man har varit hos frisören:)

Nu e det let´s dance märker jag, vem tror ni vinner? Magnus eller Laila?

Ha en bra helg <3 <3

Kommentarer
Postat av: Tora

Jäklar vilket uttömande inlägg. Heja Tompa! Hata snöstorm! ta med dig en massa mat imorgon. Nu ska jag försöka svara på alla frågor.



1. Jag tror det heter canceled

2. Tycker du ska välja det roligaste individuella valet.

4. Laila



2009-03-27 @ 22:16:40
Postat av: Malin

Först det första så stavas det cancelled, för det andra så är Emil jättegullig :)För det tredje så tycker jag att du ska välja Engelska C med mig ;) snälllllllaaaa....Och hoppas att det gick bra på högskoleprovet för dig! kram

2009-03-28 @ 17:46:20
Postat av: emp

HAHAH du är så begåvad fina gg som kan duscha så snabbt! you gp girl!



sen tycker jag rättskunskap, kriminologi är skit spännande

2009-03-31 @ 19:37:01
Postat av: Anonym

HAHAH du är så begåvad fina gg som kan duscha så snabbt! you gp girl!



sen tycker jag rättskunskap, kriminologi är skit spännande

2009-03-31 @ 19:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0