Älskar du livet?

Nu har jag slutat idag, känns riktigt jävli nice:) om jag inte skulle varit i skolan idag så skulle jag typ ändå gått upp nu, så det är som att ha ledigt hela dan ju nästan. På tunnelbanan hem var det en snubbe som typ ställde sig upp och letade efter ngt. sen mima han ordet fan. Sen ringde han till någon och sa att han hade glömt nycklarna i dörren, men sen fortsatte han att leta och då hitta han dom i jackfickan...pinsamt..nej men då fick jag mig ett gott skratt, hihi:) Om ni också vill ha er ett gott sktatt så rekomenderar jag att ni lyssnar på Älskar du livet med Björn Kjellman. Lyssna noga på sticket där han säger länge leve livet på olika språ, och sen jaaahh, då skrattar man gott.

Sen ska jag göra pannkakor till lunch, ska prova med vaniljsocker i som Lisa lärde mig, för det blir typ jättegot:) Sen ska jag kolla på Ballar av stål också för det verkar askul! Men såklart e det ju matte som gäller också. Men sen vill jag ju också kolla på Robbinson och Andra avenyn, men jag lär ju hinna det meed. Och sen ikväll är det ju Den rätte för rosing och Desperate housewifes också. Men jag får spela in dom eftersom jag har räning. Mycket ska hinnas med.

CIAO

Kommentarer
Postat av: soffan

igen.... men jaja jags ka också kolla på ballar av stål och imorgon e jag leedig!!!!! höhöhhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhö FETT NICE!

2009-03-24 @ 16:15:38
Postat av: Tora

Shit vilken busy tv-night. Jag ligger lite efter med kommenterandet som du märker men men. Jag önskar att jag hade varit med dig på tunnelbanan!

2009-03-25 @ 23:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0