Vatten, vaatten, bara vanligt vatten!

Idag är det regn. Hade det varit sol hade jag nog legat ute på gräsmattan med en bok i handen. Nu sitter jag istället inne i en mjuk fåtölj och datoriserar. Helgen var verkligen great, och ibland gör det ändå inte så mycket att det regnar. Och har ni tänkt på att eftersom det regnar nu, så är det ju större chans att det inte gör det sen när vi slutar skolan och man e ledig, det e ju iaf. positivt:)

Visst, jag skriver mycket om skolan i blogge, men e det så konstigt? Skolan är faktiskt en ganska stor del av en ungdoms liv. Men nu ska jag inte skriva om skolan. Gjorde inte det i början, men nu på sista tiden har det varit grejjer hela tiden, så det har bara blivit så att det har handlat om det. Men i sommar e det ingen skola, så det ska bli såå skönt. Jag känner mig iaf. nöjd med mitt år i skolan, hoppas ni också gör det. Våra betyg sätts inte föräns den 15, så de som behöver har fortfarande tid att visa att de kan höjja sig. Om det nu är så att man vill höja sig, prata med läraren, fråga om det finns någonting du kan göra för att höja dig, och kämpa på, det kan löna sig. Nu är det bara ca 1,5 veckor kvar, så fight!

Imorrn är det Jensen summergames:) Hoppas det inte regnar iaf. men man får väl se. Man brukar ju säga att det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder, men jag har kommit på att det faktiskt inte alltid stämmer. För hur fan är det tänkt att man ska kunna skydda sig mot en orkan eller tsunami med ett riktigt redigt vind- och vattentätt regnställ?! Jaa, det tål att tänkas på....Jag har iaf. stekt pannkakor till matsäck, med fullkornsmjöl:) Nu funkar det med blåtand på datorn, fast det är fortfarande lite omständigt, för den säger att programmet failar hela tiden, men det e inte så big deal ändå. Jag ska försöka få in vanan med att  ta lite bilder här och var så att jag kan lägga upp dom här:)

Nu ska jag ta en tupplur, en ganska lång tror jag, men först ska jag diska. SEn ska jag packa mina saker till pappa, och sen e det käka och till träningen. Baydå!


Kommentarer
Postat av: soffan

men anna en tsunami är väl inte ett väder?? det är ju ett "naturfenomen" =)=)=)=)=)





2009-06-02 @ 16:04:41
Postat av: Tora

Ett redigt regnställ<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-06-03 @ 09:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0