Soft, soft, häre allt bra!

Heej!

Har iof. inte hänt så mkt. sen igår kväll, me men. Jag gick till skolan, ingen engelska, så det blev lite sovmorgon, sköönt. Vi hade iaf. matten och lite folk redovisa och så, jag gjorde klart mina fysikfrågor, yay och lämnade in! Sen drog vi till subway och käka. Honey oat-limpan e fett good, speciellt när den e färsk som den var:) sådär sweet:)

Jag tänkte att jag skulle börja med veckans kanon och kalkon, vad säger ni om det? Fast jag vll egentligen ha ett annat namn till det, någon som har förslag, skriv gärna!:)

Eftersom flera har bett om dagens outfit, ;) så tänkte jag lägga up det;)


Jag hittade en asnice tröja igår i garderoben, perfekt myys idag när vädret var ruggit;)!

Resten av dagen kommer jag ägna åt att läsa "Disgrace",chilla och uggly betty. Sen blir det träning famåt em-kvälls-kvisten, hoppas det slutar regna. Puss på er små kramdjur!

Kommentarer
Postat av: Tora

Mmm den var verkligen asnice! Fett snygg!<3<3<3

2009-06-04 @ 17:14:54
Postat av: soffan

det var sjukt nicceeee! :) <3

2009-06-05 @ 13:02:15
Postat av: soffan

bra att jag inte laggt upp bilerna än.. :( men dom komer väl snart om du fortfarande vill det ;) men hallå vi mste ha en nny photoshoooot snart! ;) kakan måste också med! men nästa helg blir det sandhamn foakkss! :)))

2009-06-05 @ 13:03:39
Postat av: karin

ja tröjan var verkligen fräck!

2009-06-07 @ 16:44:15
Postat av: Anonym

HALLÅ???



updates pleaseeeeeee!!!

2009-06-08 @ 20:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0