Slutspurten!

Tja, i helgen har jag faktiskt hunnit med många olika saker, men när jag väl har varit hemma så har det varit typ för att äta eller sova, så därav den dåliga uppdateringen.

I fredags cillade vi galet i stan. Jag, Sara, Tora och Sofia. Sen skildes vi åt ett tag, för folk behövde fixa lite grejjer och så, men sen blev det ändå en fika med sofia och tora, och sen kom även clara dit. Sen drog jag och sofia till kungens kurva, och jag köpte tre par skor som var likadana. Men den bra grejjen var att de bara kostade 200 krrrr, allt som allt. Sen drog vi hem till henne och käka pirra och kolla på talang. Sen kom sara dit, och sen målade vi på hennes vägg. Hästar och lite sånt;)...


Masa studentflak på stan förståss, lite turbulent. Några blev typ avkastade av cauffören för att de hade slängt ner burkar, surt!


Kändis-frissan Bobby stod och schtekte!


Sofia och Tora är alltid redo:)


Mina nya skor! (+sofia;))


Dagens outfit;)


Lördagen innehöll också chill på stan, och uppladdning inför swe-den-matchen, men dock fick vi nog mest peppning av dannebaggarna på sergels torg;) Sen blev det iaf. lunch med emelie och sofia på kulturhusets tak:)




Dannebaggarna peppade!


EMelie avnjuter en cheescake på taket:)


nice panorama-pic. :)!

Har ni förresten sett den här smilisen B) ?? Fett cool, fattar ni?
Godnatt nu, eller snart iaf. mina snuttisar:)

Kommentarer
Postat av: SOFFAN

EEy läckra pics!!! <3

2009-06-09 @ 14:59:24
Postat av: karin

Solglajjor.

2009-06-09 @ 23:05:49
Postat av: Tora

Det var jag som skrev ovanstående. Bara så du vet.

2009-06-09 @ 23:06:51
Postat av: Anna

fast det står karin??

2009-06-09 @ 23:34:59
Postat av: Tora

Ja men hon hade tagit på "kom ihåg mig" i kommentatorsfältet och jag såg inte det så jag trodde att den "kom ihåg" mig. Hehehehehe

2009-06-12 @ 00:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0