Sandis!!

Igår som sagt var det Sandhamn som gällde:) Upp vid halv 7 och tbanan in till slussen. Dock somna jag igen och vakna vid 7 och fick lite brådis eftersom jag skulle gå kvart öven, men med lite stress hann jag iaf.:) Dock fanns det andra som råkade försova sig, menmen, sånt händer.

Vi tog bussen från slussen vid 8.08, och befannos ute vid stavsnäs 8.48. Båten "Väddö" gick 9.00. VI slog oss ner och jaa, vad roade vis oss med? Jag åt pannkakor, hmmm.. vad gjorde vi egentligen, jaa inget spec typ.:) Vi batalade också, duktigt!:) Väl framme i Sandhamn var det regniga vädret ett faktum, men vi vandrade ändå runt för att se vegetationen;).

SEn kom sofia med sandhamnsbåten, och vi gick för att äta, det blev världshuset för de andra, jag hade dock vina pannkakor som jag dock int ehade hyfs att äta där, men åt dom senare iställen. Sen blev det en långprommis upp i skogen, och sen fika på andhamnsbageriet, myys.

Båten hem lämnade sandhamn 14.40 och jag var hemma vid halv 6 efter en triopp till sara::) Sen blev det midag hemma med morfar, och sen drog jag till magda:) Jag somnade vid ett och fick efter dagar utan mycket sömn äntligen sova ut:)


Sara och Emelie på båten:)


Brygga med änder


Calle-filles garderob;)


Sara och Emelie




Sofia anlände glad i hågen;)


Vegetationen.




På hemväg.

Njut av det regniga vädret! ;)



Kommentarer
Postat av: soffan

det var faktiskt inte mitt fel!!

2009-06-18 @ 13:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0