Nicea dagar, dom e överallt!

HEj!

Idag var det klassens dag som gällde:) DEn spenderade vi hemma hos Helén i Tyresö. Väldig trevligt , och väldigt chill. Vi åt hamburgare, glass, hoppade studsmatta, spelade fotboll, och åt med glass. Nice dag med andra ord. Sen var det träning, inte så jobbig. Imorrn e jag heelt ledig hela dagen, ingen skola, ingen fotboll. Dock ska jag fixa en grej med mitt sum-jobb 2009 med pappa på kvällen, men ändå fett chill. PÅ Torsdag blir det nog bara att dra till skolan för att lämna böckerna, Vi har lektioner, men ingen kommer ju gå på dem, så varför komma dit? Dock har jag sista skolarbeter kvar, men det ska jag kirra imorrn. Men ändå har ni tänkt på. Om man väl är ledig villl man ju typ inte bara ligga hemma och dega, då vill man ju göra någonting nyttigt. Och när man inte har något skolarbete kvar känns det typ som att man wastar tiden när man inte gör någonting., kan nn inte också känna så.? Fett synd.... Men det gäller väl att hitta sommarens lugn... I sommar ska jag:
  • Jobba
  • Åka till gotland
  • Åka till grekland
  • Plugga trafikregler till körkortet:)
  • Läsa många böcker på åde svenska och enelska
  • chilla
  • göra små roliga dagsäventyr;) och utflykyter
  • Åka till Sandhamn
  • Njuta av det härliga vädret. Även om det inte är strålande sol kan man j glädjas åt att det inte är snö ute och att det int eblir mörkt vid 4.
  • Bada en massa!
Såå jävla nice, och vet ni vad det greataste är?????, mitt sommaräventyr börjar redan på lördag!!!


Kommentarer
Postat av: soffan

det är så jävla sjukt att det är sommarlov snart! asså på riktigt.

2009-06-10 @ 13:56:29
Postat av: sara

anna du måste lära dig att slappna av. man måste in göra ngt nyttigt HELA tiden.



men ja det är så supersuperlovely att jag inte vet vad jag ska göra först.

2009-06-10 @ 22:10:50
Postat av: Tora

Haha det är så roligt att ni var hemma hos en elev på klassens dag, mer sånt tycker jag! Sommarlov<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3

2009-06-12 @ 00:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0