Min bebbe <3

Jag tappade bort min kära mobbe idag, nu precis. Skulle hem från träningen, satt och chilla på busssen. På Tuben märker jag att ngt inte står riktigt rätt till, mobben e borta, och det e nästan paniik, nej inte riktigt faktiskt, höll mig lugn;) Drog hem till pappa, ringde ngra samtal. Vi slängde oss i bilen och racade ut till Älta. Där stod bussen och vänta som skulle mot slussen igen. Jag knack på och fråga om det var samma som hade gått 21, och det var det. Sprang till sätet där jag hade suttit , och där, nerkilad mellan stolen och sätet är den!! Min mobbe alltså, jag blev sååå glad!!:)))) Nu är den åter i tryggt förvar:) <3<3



Annars idag har jag jobbat, her faktiskt flytit på bra, och det känns bara så jävla nice och jobba, fett pro!Nu ska jag slagga eftersom det är upp med hönan imorrn, 6.30 :)))) Pusspåer!!

Kommentarer
Postat av: soffan

vadå upp med hönan>? man kan inte säga såååå!!!

2009-06-18 @ 13:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0