Finally lite ledighet!

Tjoo broshor! E uppe i min nystartade karriär!!, nej men inte riktigt, men jag sommarjobbar och det känns fett proffsigt;) dock har jag börjat gå och lägga ig i sommarlovstider, även om jag går upp 6.30 varje morgon. Men en, imorrn drar jag till gotland i två veckor, och det ska bli jävligt nice att vila upp sig:) Håller tummarna för badväder, har liksom inte tagit sommarens första dopp än, skandal!!

Idag var det avslutning på fotbollen, så det ska bli skönt med lite lov från den med, och bara glassa B). När vi skulle gå till tuben, eller ag sulle cykla höll dom andra på att terra mig och min finaa cykel, kittla i magen när man cyklar e inte okej!

Nu vill jag bara sova, imorrn blir det kneg igen och vid sjutiden tuffar båten över östersjön till Gotland!

Ni får ha det så bra mina gullegrisar:) njut av sommaren och ledigheten! Kanske hiner uppdatera en sista gång imorrn,, who knows??!

PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: soffaaan

jamen kom hem snart nu din lilla grisekno

2009-06-28 @ 00:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0