Almost there..

Nu är jag i princip klar med mitt sista arbete, men jag ska inte ropa hej föräns man kommit över bäcken;)

Igår var som sagt en regnig dag, men det var ändå skönt att man inte hade ngt inplanerat. Idag har jag duschat på morgonen, och man känner sig faktiskt pigg då:) Vädret ser ut at spricka upp nu ändå, står liksom att det ska bli 18 degrees idag liksom!! och på lördag likaså:)

Sofia walkin in the park!

Yay, bättre väder på g!

Idag ska jag bara åka och lämna mina böcker i schoolen, sen ikväll ere träning och lite så:) Imonn e det skolavslutning vid12. Sen....

Nu ska jag käka och se om man kan kolla på blomstertid med perer magnusson, han e ju grym! Pussheeeeej...

Kommentarer
Postat av: Tora

mmm det var ju faktiskt jättevarmt idag! godnatt sötsötis och nu glömde vi ju att du skulle göra fläta. Aja. <3<3<3<3<3<3

2009-06-12 @ 00:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0