23.50

Nu står jag och steker pannkakor. Jag e så efter känner jag, har massor att göra fast dagen är slut. Eller jaa, inte massa, men lite, som man borde ha gjort förr. Som t.ex. att jag skulle ha velat tvätta, fast då skulle jag vara tvungen att vara uppe till ett halv två för att häna den plus att den inte ens skulle ha torkat tills morgonen liksom, så det känns ju ovöärt! Jag är ju iaf. grym på pankisar, så det e ju iaf. ett plus:)

Har varit och spelat match, vi vann med minst 8-0, och jag gjorde fetaste räddnigen i början, så det kändes skönt! Och sen fick jag skjuts hem, så jag slapp sitta påkommunalt transportmedel i 30-40 minuter istället, nice! Men sen e ju grejjen det att jag måste duscha också, så då tar ju det tid sen också, så när kommer jagi säng? Men då gick jag till mej själv och sa så här:

-Sova kan man alltid göra senare, men tt fånga dagen som den kommer är någontingg man måste ta till vara på. Du har ett het sommarlov framför dig att ta långa sovmornar, så glöm sömnen för en dag och gå och gör pannkakor!

Okej, inte riktigt så sa jag, men  typ;) Jag har ju faktiskt sommarlov nu, och flera veckor på att vila upp mig!!

Nu är jag snart klar med pankkakorna, tur det, för handtagen börjar bli varma:) Sen e det dusch och sen sängen. Upp med hönan imorrn, halv sju typ. Ska ut på äventyr foalks! Se ya!


Måste ju självklart bara lägga upp dagens outfit avslutningsdagen till ära;)


Kom förresten på att jag inte lagt ut kanon och kalkon för förra veckan, men här kommer dom: (och dom hter nu flipp och flopp)

Flipp: Det kirrade Mvg:t i Matematik D
Flopp: Det usla vädret på jensen summergames

Ser fram emot veckans flipp och flopp, undra vad det kan bli?

Kommentarer
Postat av: Tora

Det jag undrar är hur du kan blogga och steka pankisar samtidigt?

2009-06-13 @ 14:55:20
Postat av: Anonym

GOSCH! SNYGGING DÄR

2009-06-13 @ 17:14:42
Postat av: soffan

"påkommunalt transportmedel"







eehh eller bara "bussen"?

2009-06-13 @ 18:30:18
Postat av: sara

vilka ovanliga o alternativa flipp o flopp anna..

:P

2009-06-15 @ 17:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0