Väder olas låtar e bara för grymma!!;)

Tjo på er!! Jag jobbar på och hinner inte göra mkt annat. Men när jag jobbar lyssnar jag på rix fm, och det bästa är ju rix fm semester med jonken och väder-ola;) Dom e assköna och väder-ola ska alltid lägga in massa låtar om vad som som han i princip improviserar till ett härligt beat, det e grymmt kul! Tala ut, och semesterförten:) Men en sak..., dom har sagt att olas nya låt är nytt för veckan i typ tre-fyra veckor nu det e lite konstigt...men men ..

Till mat hade jag lagat en god penne-pasta, duktig jag är, har gjort tre portioner:)


På jobbet var det ett program som inte funkade, eller det har aldrig funkat bra, så då fick jag snacka med supporten , och sen kunde han som jag snackade med ta kontroll över min dato om jag godkände en grej, så jag kunde se när han flyttade på musn i datort, fett coolt, hacker-maner på den;)

I rix-studion kom miss match på besök, ngn som ve vem?? Dom va iaf. med i mello för tip 2 år sen, dom e fett bra, kanske ska köpa deras skiva...får se, skulle komma en ny till hösten som verkade rätt bra också, dom hade en nu också.,.,..jaaa, får se;)
Ska också köpa böcketr twilightarna på engelska,  och caolina gynnings ego girl.

Nu ska jag ut och lubba, ska göra inervaller i en lång trappa också, men det kommer nog gå bra hoppas jag, ska göra en spellista som jag kan ha:)

Till SLut måste jag bara visa uppmin nya bakgrundsbild på min favorit gosse;) E han inte sweetast, asså den där blicken,...mmm, jag ar det i telefonen och blir så glad varje gång jag ser den:)


Puss och kram på er mina älsklingar, och grattis på namnsdagen lord om du läser det här:)<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg hähä :)

2009-07-22 @ 19:00:05
Postat av: Tora

Asså Danny.

2009-07-23 @ 09:51:13
Postat av: Anonym

<3<33<3

2009-07-23 @ 20:25:43
Postat av: sara

det va ju lite pirrigt att träffa honom irl måste ja säga, den där blicken var ju kvar :P

2009-07-28 @ 14:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0