23:59

Hejsan;)!

Idag har jag varit på en liten seglartripp om man säger så;) Men det var ashärligt iaf. :) Jag, Sofia, Tora och Maria. Vi var ute i kanske två timmar, vädret var inte prima, men man måste komma ihåg att det iaf.. inte är värsta slaskvädret och att man oftast kan ha shorts på sig, (typ the only one plagg som existerar för mig på sommaren), och att man kan vara ute utan att frysa röven av sig;) Jag  hade pasta och kyckling med mig, mums! Och vi köpte goooda bullar på marinan med mkt pärsocker, det e så det ska va! Sen var det långt till bussen skulle gå, så vi vandra till affären igen, och planer om en egen spexad båt växte fram, tänk vad härligt:)! Lite besviken över att det inte blev bad, men nää, inte besviken, men det fanns liksom inget bra bad-opportunity;)

Men det gjorde inte så  mkt. för sen åkte vi till miro och bada och käka middag:) Har övertalat pappa att köpa siumfötter till mig, och jag tror nästan att jag lyckades. Vi har två gamla par, men det e ju fett tråkigt om det e ngn som blir utan ju! Det var förresten typ första gången sedan förra sommaren  som jag var där, för länge sen!! Men på hemvägen blev det som vanlgt när jag kör lite exitement, nej, men det var inte fr att jag körde just, meen... När vi körde på en raksträcka, så plötsligt springer det ut en grävling på gatan några meter framför bilen, och jag typ skriker värsta tjej skriket, men reagerar ändå bra och lyckas bromsa så att den klarade sig över vägen, annars hade det inte varit kul!

Nu har jag köpt lite olika böcker på adlibris, ska ju komma igång md att läsa, jo men det blir nog bra, 4 pocket för 156 spänn blev det, helt ok. De böckerna jag köpte var, ego girl, 14 år till salu, låt den rätte komma in och champagneflickan.. hoppas dom är bra, och att det blir spännande och intressant läsning nu då. Ska hinna läsa kklart den andra otori-boken innan den kommer! men det fixar sig:)

Imorrn bär det av och hälsa på kussarna på vindö, ska bli skojj, bada från deras nya brygg-place kanske,., hmm undra vad det blir för väder? Nu ska jag käka lite räkor, och sen ska jag slagga:) har bilder från idag, men dom e i min andra dator, kan kirra det imorrn typ:)Sov gott mina snutte-gull! <3<3<333<33



Här var när vi körde cross-cart på öland förra helgen:), Jag var ju bäst såklart, ne ok , men nästan iaf;)

Kommentarer
Postat av: Tora

Shorts är det enda plagget som existerar för dig även under andra tidpunkter på året.

2009-07-25 @ 20:46:14
Postat av: Anonym

haha <3 jag vill också köra bil!!!

2009-07-27 @ 00:02:53
Postat av: Anna

självklART;)

2009-07-27 @ 22:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0