Sofia, min vän!

Idag har jag fixat lte ärenden i stan och så. Skulle köpa en ny bikiniunderdel, för ni vet hur dom blir när dom blir gamla, slöa och så, vildet hände mig, men men. Ville iaf. promt ha en grön som jag hade innan, men alla i rätt storlek var slut i stan!! aaah! Så det fick bli en liten visit av kista galleria, vilken jag iof. inte har någonting emot, men en lång resa blev det iaf. Sen träffa jag sofia och vi käka glas, och gick runt i stan,. Jag var påjakt efter en solkräm, men till slut blev det en spray , men jag tror den blir fett bra ändå, lätt att smörja ut och så:) Det e nice:) Sen skulle jag köpa en baby oil, men jag ville inte fråka hemköp killen, så jag frågade is tället vart lotions och sånt fanns. Längst ner i butiken sa han, så vi spatserade dit, och mycket riktigt, men dock inga baby-saker. hmmm... Då tog jag mig i kragen och frågade vart babysakerna fanns,
-baby-sakerna, svarade hemköpkvinnan.
 -Jaaa, sa jag, oljer och så.?
 -Jaha, jo det fills i andra sidan av affären!
Jaha sa vi och gick tillbaka föbi den andra killen och in i affäen i andra sidan, kul, men skit samma. DÄr var dom iaf. Jag tog natusan, men precis när jag hade bestämmt mig för aloe vera flvourn, så komme en annan snubbe fram och sa, -Den där e asgod! Eller ngt sån, och jag ba, -Ok! Och sen gick han bara, lite underligt, fast jag tog den gröna iaf.:) Sen var det hemmåt för middag mm. :)

<3<33<3

Kommentarer
Postat av: soffan

hahahahah



det bästa var: "den är as god"

anna: "ok!" lixom ganska högt som att du verkligen menade OK

2009-07-03 @ 22:48:01
Postat av: sara

du har verkligen blivit influerad av söder anna.. "oljer o sånt"

haha :P

2009-07-04 @ 20:15:19
Postat av: Tora

Eh varför skulle du ha baby-oil?

2009-07-06 @ 10:12:30
Postat av: anna

för att det e bra för huden såklart..!

2009-07-11 @ 21:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0