Öland mm...

Drar en snabbis nu, e ju buissi buissie trots sommarlovet.. Hinner bara jobba äta sova träna i princip, men måste ju dra in kosing när man väl kan och har ett jobb;) Detta var gårdagens outfit:)



Imorn ska jag jobba halvdag, och sen käka med zoffan och emsi:) Sen drar jag till Öland över helgen! Sen blir det lite jobb och chill de kommande veckorna, sen drar träningarna igång, och kräftfiske:)



Här e jag, sitti'n on my job.. Idag när jag kom dit var det någon som hade bytt plats på skåpen med mig och min graanne, helt förvirrat blev det, men ganska komiskt, men varför liksom?

Nu ska jag jogga, sen packa klart, och sen sova, längtar tilll att sussa sen:).... Sov gott mina gullesnuttar!!<3

Kommentarer
Postat av: soffan

ojoj du lixom bloggar på jobbet och jag kommenterar din blogg på mitt jobb! men vi ceeeeec kvart i ett, det blir ju en upplevelse och jag hatar mina äckliga jeans!!!! bli gaaalen!!!!!!!!! asså buhu



du lär iof inte se den här kommentaren innan vi träffas men skit samma. lyssnar du på p3 eller?

2009-07-17 @ 08:05:04
Postat av: Marie

heej!



jätte söt blogg du har!! :)



besök gärna minblogg:



http://exaktmarie.blogg.se



ha det bra :)

2009-07-19 @ 14:03:30
URL: http://exaktmarie.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag bloggade iof. inte på jobbet, meeen.. och jag lyssnar inte på p3, rixan är det som göäller;)

2009-07-21 @ 19:58:52
Postat av: Tora

Snygg kjol!

2009-07-23 @ 09:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0