Hey, let´s go!

Tjenix!

Idag blev det tyvärr inga bilder, lite synd, men men..

Jag har iaf. spenderat största delen av dagen med sofia. Inne i stan. Nice var det, vi käkade och köpte lite saker, jag köpte en tischa, en hängselkjol, ett halsband, och en nattcreme:) det gick på ca 300 pix, rätt bra jobbat tycker jag!. Om jag får säga det själv är jag en gud på att fynda;) I´v got talent... (eller hur det nu stavas).

Sen var det hem och käka grek-inspirerad middag med fam., souvlaki om någon ver vad det är? Typ grillspett kan man säga;)

Det som gäller nu är att jag ska utt och corra en runda! Våra tränare har ju så snällt lagt upp ett minta sagt speckat programm, så jag borde börja med det, men jag e fortfarande mätt från middagen, så jag försöker dra ut på det eftersom jag vet att jag kommer få håll, most likely! Men ska dra när jag e klar med det här. Resten här i huset tittat på HP 3. För att liksom komma i stämmning till premmisen på onsdag, som vi för övrigt redan kirrat biljetter till. Kände mig tvungen att läsa boken innan även denna gång, så det e avklarat. Har läst mycket böcker faktiskt,, men det e bra, för det e faktiskt en av mina svagheter. Inte att jag är dålig på att läsa kanske, men jag läser så lite i vanliga falla att det faktiskt skulle vara bra att få in en vana med att läsa. Det tror jag e väldigt bra övnng till vad som helst, inte minst högskoleprovet som jag planerar att göra igen i höst.

Imorrn e det jobbet som gäller:) Ska försöka dra in lite kosingar, och därför åka tidigt, så att jag får timmar:) Gladeligen ska jag möta sofia vid eg immorrn 07.06 och ta tube in mot stan. Det känns ändå nice eftresom jag kan bossa över mina kvällar själv, och jg känner mig fri för jag kan styra över min egen tid liksom. Det känns inte som att jag ska jobba, nästan som att jag ser fram emot det:) sen ska jag väl även hålla igång med löpningen, men den kan jag också styra själv vilket e asskönt!



Sov gott mina sweeties!! <3<3

Vill även passa på att hälsa grattis till Molle (malin) som fyllt 18! Grattis:) om du läser det här!!

Kommentarer
Postat av: Tora

Åh så du var tom på prempan, coolish. Jag måste se den.

2009-07-23 @ 09:58:41
Postat av: anna

förstår inte riktigt din kommentar, prempan är premiären, jaha, nu fattar jag, till och med på premiären??

2009-07-23 @ 20:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0