Hard work work!, hard work work!....

Hej Vänner!

En snabb update innan jag går till sängs, sömntåget är här nu!

Idag har jag jobbat, hela dagen 8 till halv 6, rätt bra, men jag vill ju ha så många timmar som möjligt eftersom jag är timanställd;) Träffade sofia vid eg kl 7 kom hem vid halv sju, nästan borta i 12 timmar ju, men sen e det ju resväg ock sån skit också, men ändå ganska skönt på morgonen, men inte på em.

Måste verkligen städa mitt rum, och ska göra det också, men pallar inte just i detta nu;) E okcå nästan inne på att köpa en slags overall på gina t., men jag får se, om det blir halva reapriset slår jag till på dirr, annars får jag se, ska hålla koll var och varannan dag, kan  checka på lurren;)

har en ide till ett inlägg, kanske kommer immornn, men det i lite klyschigt kanske, men jag tror det finns folk som skulle uppskatta det, inklusive mig, hihi.. men får se. Nu ska jag sussa, upp 06.15 imorr, havregrynsgröt kanske.

Dagens otufit var länge sen!:

Jag säger bara, vad är liet utan shorts, min ständiga följeslagare;) <3 Godnatt på er och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Soffan

Asså jag gillar inte att ha shorrar. det är lixom as obekvämt och kallt osv. Nödvändig kommenar också..

2009-07-13 @ 23:57:10
Postat av: Anna

kommentera på bara:) jag tycker det är skönt och luftigt, lagom varmt;)

2009-07-15 @ 00:22:21
Postat av: Tora

Jag tycker kjol är bäst, det är ännu luftigare!

2009-07-23 @ 09:56:18
Postat av: Anonym

aa, det e sant, men shorts kan man hänga upp och ner i, asså inte själva shortsen, meen , du fattar;)

2009-07-23 @ 20:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0