Daaannii!

Idag var jag på hm i stan bland annat med sofia och sara, och när jag gick ut bland hyllorna skymtade jag någon med en hatt, och jag tänkte att han skulle kunna vara danny...fast jag trodde absolut inte att det var det. Men då gick jag runt en stolpe, och då såg jag dannys flickvän Janna, och då kolla jag en gång till på snubben, och då va det DANNY!! Omg liksom..! Vi gick omkring i affären lite, och det gjorde dom med.:);)  Men det måste vara fett jobbigt att vara känd, fast han e ju inte mega-känd, men äbndåå... man såg att han typ kolla ner och inte sökte ögonkontakt, verkar jobbigt,.men som det var ju inen som egentligen besvärade honom, men så... ja han har ju valt att hålla på med de själv, och han tycker väl att det är askul, så det kompenserar väl...

Sen tycker jag att vara radiopratare verkar vara fett chill arbete!:) bara sitta och snacka gojja och skämta och ringa till folk mm, verkar askul! 

idag har jag varit med sofia och sara i stan och köpt marängswiss bl.a. blev inget fynd för mig idag:( men men , man kan inte göra det varje dag... Sen gick jag hem och jogga och sen käka middag, och nu e jag hos sofia och tittar på beck, späännande,...fast jag har redan sett det, såå....

Såå sweet gullig han e;) <3<3

Nu ska jag titata klart på beck och sen får vi se vad som händer, pussheej!!!<3

Kommentarer
Postat av: Tora

OMG OMG OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och jädrans vilken sexy pic du har skrapat fram.

2009-08-12 @ 21:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0