A

Yo bro's!

IMorrn blir det segla, och äntligen lite sova på morningen;) Fast imorrrn skulle det enligt väder-ola bli regn från örebro och stockolm och norr ut, mmm, får se hur vi klarar oss;) Men det går säkert bra, jag langar iaf regnjacka;)

Idag har jag jobbar och gnetat, har lagt inn min tid i ett proram, så det känns bra, Typ 95 timmar tror jag att jag har jobbat nu sammanlagt alltså:) På lunchen var jag i k galleria och då såg jag en mjukisklänning som kosta29,50, och då var jag ju bara tvungen att prova, och det var söt sådära, så jag köpte den, jag menar, vad gör det om jag inte använder den, 30 spänn liksom?!

Sen lyssnade jag såklart på rix fm semester, väder-ola sjöng på som vanligt, fast sommarflirten var inte lyckad idag inte, men det var kul iaf. Jag skulle vilja skriva mer men jag måste duscha innan tott, zoff och kak kommer vid 9, men kanske hinner jag med ett till innan jag slaggar eftersom jag får sov-morgon imorn, halv 10 hemmifrån, får jag sova minst till 8 iaf. ;)

puss och kram;) !!! <3<3<3


Här kommer en solig vinterbild mitt i sommaren, men en sån här bild är inte snö-äcklig, utan bara härlig:) Någo som håller med?;)

Kommentarer
Postat av: Tora

Du har blivit en riktig shopaholic du.

2009-07-25 @ 20:47:53
Postat av: Anna

hahah, det säger du alltid;)

2009-07-27 @ 22:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0