21:59

Hola amigos! Estoy en casa otra vez! Tenéis vacaciones muy buena? Lite knackig spanska, men iaf.

Asså varför går det inte att kadda upp bilder!!!!!? Lackar jävligt mycket på det, så jag har lust att bara stänga av hena skiten, plus att jag inte har något flow i fingrarna, för lång tid utan dator... Nu blev jag bara på fett dåligt humör, för jag skriver fel hela tiden, fett inrriterande, och när jag blir irriterad börjar det klia i näsan, och då blir man ännu mer irriterad så att man måste gå och snyta sig, så jag gjorde precis det. Men aaaahhh, nue jag irritated!! för det kliar som fan i näsan!!

Det här inlägget började glatt, ch det varmin intention med det, men nu pallar jag inte skriva det idag!

Vill bara säga att jag såg yes-man, och jag trodde den skulle vara jobbig med Jim, men den var faktiskt helt ok. Fett kul att lea som yes-man, vill pröva det någon gång:) Fast lite dangerous också;)

Bajs, fast inte på er, utan på detta.

<3<3 till er, eller Soff<3


Kommentarer
Postat av: soffan

:)

2009-07-03 @ 22:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0