upp upp och iväg!

Igår kunde jag verkligen inte sova. Det e fett jobbigt när man inte somnar ju. Gjorde lite mental träning eftersom det är det mitt projektarbete i MTn ska handla om, (just det, när ska jag göra deet?) Men det funkade inte heller.. Jag har väl antagligen sovit för mycket, typ 10 timmar varje dag. Känns som jag gått upp mitt i natten nu, men ändå fett bra. Somnade kanske 4 och nu upp vid 8, typ 4 timmars sömn, men jag e inte trött! yes! Ska iväg och träna, och har precis kolat öppettiderna, 06.30 till 21.00, så det e lungan. Har precis ätit havregrynsgröt så att jag står mig:)

Jaa, igår gjorde jag inte heller mycket, börjar kännas segt nu, måste hitta på ngt. Typ gick upp jättesent, och innan jag visste ordet av var det kväll. Va hos sofia lite, men sen mötte jag T och köpte thai, gott! Sen chillerillade jag hela kvällen, och kolla på tv och så. Tittade på damernas detektivbyrå, var sådär, ngn som såg den? Tyckte den var ganska dull iaf. men men.

Gud va bra att jag gick upp 8!!

Kommentarer
Postat av: sara

anna, du får inte klaga över att du e ledig!! tänk på stackars mig som har ett strikt o fullpackat pluggschema att följa, har bara planerat in 4 lediga dagar under lovet :(

2009-12-28 @ 17:42:05
Postat av: Tora

asså jag orkar inte. måste sara verkligen plugga sådär mycket eller intalar hon sig bara det? jag har iaf planerat in alla dagar på lovet som lediga.

2009-12-29 @ 00:32:33
Postat av: sara

hon måste plugga sådär mkt

2009-12-31 @ 15:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0