tjou!

Hajjol alla!

Nu ska jag sova tror jag, SKÖNT! Ska jag berätta om min dag? aa, först vaknade jag i morse, gick upp vid 8 prick, ändå rätt sent. Sen åt jag frukost, fanns typ inget frestande, så det fick bli yoghurt med havrepuffar., men men. Sen glodde jag på vakna med the voic, och chillade. Efter det packade jag ihop och fixade iordning, och gick över till papp. Kollade på uggly och t havregrynsgröt, men den va inte så god, men men. Vad lagar ni om ni inte vet vad ni ska ta? nudlar blev jag fett sugen på nu iaf. men jag menar en dec havregryn har man jua alltid hemma, nästan alltid iaf. Efter det bara det iväg till skolan.

Matte första, rätt nice för vi hoppa över en massa, men jag blev trackad, ajja. Sen var det kemi, och jag och nina jobbade på så att det brann i knutarna, INTE! Sen gick chrille hem, så då gjorde vi det me. eller jag gick och hämtade en sked och åt min risifrutti på vägen till båten, asså jag har verkligen tröttnat på risi, men vad gör man , förslag på annan lättintaglig, lättilgänglig mat som inte e vitt bröd tack!, dödskivor.... Sen träffade jag iaf. Linnea på gymmet, och vi tränade på riktigt bra:) Jag fick ha det jobbiga löparbandet, men det ger väl mer iof. ;)

Efter detta var det dusch och hem. Käka pasta med pesto, och sen bar det iväg in till storkyrkan där magda och co skulle konsertera;) Asbra var det, min favvo var "det är en ros utsprungen" har ni hört den? den e bra, men det som var spec. va att alla stog runt i hela kyrkan och sjäng, så det blev fetaste surround-effekten! annars e mina favvis-jullåtar bered en väg till herran, koppången, helga natt och välkommen hem;) aa typ dom.

Efter konserten var det hem och fixa. plocka upp träningsväskan, äta kärleksmums och ja plocka fram böckerna. Har iaf. fått lite gjort på min hist uppsats om internet, därav citatet tidigare:). Ska va inne på sönda, men en hektisk helg väntar, eller nej iof. inte lördagen, eller jo middag hos soffi:) men annars e det också hektiskt.

Tors: jobba hist + fek, fm skola fram till ca 4, sen fysiklabb ute i det friska, och sen ska jag träna tror jag för det hinner jag nog inte på fredag, hmmm, tar ng med mig träningsgrejjerna, fan vad nice om jag hann det imorrn:)

fre: probably luciakonsert kl7.30 sen skola 8.30, blir tajt! skola till klockan två. Sen träffa lord och co för glass och gossip;) Sedan hem till morfar för ytterligare konsert med mam och åk. Sen hem som blixten till idolfinalen , eller? jag tappar alltid interssset för idol ju längre det går, verkar vara tvärt om föa alla adra.

Lör: plugga obviousely, middag soff:)

Sön: plugga/sova (what is needed?)fm, antagligen gymmet då vid 12-13 för att kunna passa in sariz lussemys vid 14. Sedan träning i stavan vid 17, för att sedan komma hem 20 för att märka, ja vaddå? antingen har jag redan lämnat in mitt arbete, eller inte, vore ju det bästa, annars kan jag se fram emot även en slitig sön-kväll, MYSIGT.

Detta blev ett väldigt låångt inlägg, eller? men det kändes som det var länge sen jag skrev långt nu. Känns så hektiskt annars, man måste ta sig tid, var sak har sin tid liksom. Jag tror det här är bra för min förmåga att skriva, bara låta det flöda liksom, that is the shit! Sov gott älskade vänner!

Kommentarer
Postat av: soffan

det var ändå ett bra inlägg. man orkade läsa hela. det var lixom inga lååååånga romantiserande utdrag från din intressanta matte timme :) bra anna att du börjat lägga upp veckan! mycket underhållande! jag ger dig ett mycket starkt VG+ <3

2009-12-10 @ 13:43:47
Postat av: Anna

haha, jaa, jag bättrar mig iaf. :) <3

2009-12-10 @ 18:13:45
Postat av: Tora

Håller med sof, det var rätt intressant faktiskt. Håller med om bereden väg för herran, den är så jävla pampig.

2009-12-11 @ 23:27:37
Postat av: sara

jag måste instämma! tänkte först att jag skulle hoppa över inlägget för att det är så långt, men sen började jag att läsa och kunde inte sluta ;)

2009-12-13 @ 23:20:28
Postat av: Anna

GREAT!

2009-12-13 @ 23:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0