snö idag

Idag var det snö när man vaknade. Har blivit riktigt kyligt under dan nu, inte så att man vill vara ute precis någon längre stund.

Idag när jag kom hem från skolan va jag lite frussen, så jag tänkte att jag lägger mig under täcket och försöker fårstå lite av den matten vi gjort på lektionen tidigare. Men som alltid slutar ju detta med att man somnar istället, klockan var nu ca 15. Klockan 20 över fyra vaknar jag igen, och måste dra till träningen, slänger i mig en banan i alla hast och rusar iväg till tunnelbanan. När jag kommer till gymmet har empis legat och sovit i omklädningsrummet sen kl 16 haha:) Skönt att det bara var spännstträning idag, för ngt annat hade jag inte pallat, e trött! När jag kom hem va käket klart, alltid lika glad blir man då! Seees!


snö på gatan

Kommentarer
Postat av: Tora

Hahahahahaha

2009-12-14 @ 23:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0